Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
bambi76 schreef:De vraag of je ook een Orun opleiding hebt o.i.d. stond ook vet gedrukt, dus dat zal waarschijnlijk dan wel een belangrijk criterium zijn. Ach we zullen wel zien hoevel mensen op bokt blij worden gemaakt.

)
CGJ12 schreef:Als je gewoon opgeeft dat je 3e fase ORUN hebt ben ik er van overtuigd dat:
a. Ze dat niet GAAN controleren
b. Niet KUNNEN controleren
c. GEEN TIJD en ZIN hebben om het te controleren
Harinaatje schreef:hahaah wat een fanatasie! denk niet dat ze dat drifig zullen doen.......
Fitzroy schreef:Ik weet dat de aanmeldingsformulieren best streng gecontroleerd worden op de eisen.
kataklopje schreef:Stel er was een systeem waarbij alle bestanden aan elkaar gekoppeld waren, dan kwam daar toch bij het invullen van het jurynummer al uit 'K.A.T.A. Klopje, adres...paarden....gevolgde opleidingen....'?
Of alleen bij je naam al....?
CGJ12 schreef:Heb jij die optie niet op de KNHS-site?
Linksboven kun je een COMB.NR intikken en vervolgens rolt daar de STAND uit die bijgewerkt is tot en met vanochtend 8.00h?

) kataklopje schreef:
Maar afgezien daarvan - en even weer on topic - denk ik dat de selecties voor de juryopleidingen anders verlopen.
Alle brieven komen binnen en dan gooien ze eerst de mensen die op een Fries rijden er uit. vervolgens alle mensen die uit de Veenkoloniën komen, dan de 40-plussers, gevolgd door de Astra-rijders en dan de mensen die 'Toppertje' meezingen onder de douche....En oh ja... advocaten (natuurlijk) en supplementenleveranciers.... die gaan er ook linea recta uit...