Kan jij wel zien hoe lang iemand op zijn zadel gepoetst heeft, CGJ? Knappe kerel ben jij dan.
Wat een ophef over zo'n stom cijfer. Zorg gewoon dat je een goede proef rijdt, dan heb je dat verzorgingscijfer niet nodig om aan de winst te komen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:O, daar weet ik een prima verhaal van te maken.![]()
Kan jij wel zien hoe lang iemand op zijn zadel gepoetst heeft, CGJ? Knappe kerel ben jij dan.
Wat een ophef over zo'n stom cijfer. Zorg gewoon dat je een goede proef rijdt, dan heb je dat verzorgingscijfer niet nodig om aan de winst te komen.
CGJ12 schreef:Fitzroy schreef:O, daar weet ik een prima verhaal van te maken.![]()
Daarom ook altijd een 7. Pony of paard..........
amondi schreef:Da's wel een hele lange zin....
Ik ga binnenkort maar weer eens mailen met de KNHS, heb weer tijd zat en je moet toch wat doen...
yousra schreef:En wat zouden jullie aan ons geven?
Kimdj19 schreef:Ik bedoel het ook niet zo,(moet je het anders lezen) maar ik kan er nergens wat over terug vinden hoor wat er haar gegeven word.
Flurk schreef:stel je voor dat het verzorgingcijffer wordt afgeschaft hoe verschijnen de mensen dan in de ring?
Flurk schreef:stel je voor dat het verzorgingcijffer wordt afgeschaft hoe verschijnen de mensen dan in de ring?
amondi schreef:Nee, maar je kunt wel( zoals elders is voorgesteld) een V of een O geven. Waarbij je bij V plus 2 hebt en bij O een min 2. Ben je overal van af!
Bealy schreef:Flurk schreef:stel je voor dat het verzorgingcijffer wordt afgeschaft hoe verschijnen de mensen dan in de ring?
Zie je ruiters vanaf het M onverzorgd in de ring verschijnen dan?
Citaat:Maar ik snap gewoon niet hoe sommige mensen 11, nee inmiddels al 12 pagina's door kunnen gaan over dat laatste punt op de coupon: de verzorging...
En trouwens ook niet hoe sommige juryleden "aangevallen" (is misschien niet het juiste woord, maar kan er ook niets anders van maken) omdat ze er een standaard cijfer op geven. (uitzonderingen daargelaten)
Als je het van dat laatste cijfer moet hebben...
Dressuursport is jurysport.
Citaat:Een 7 omdat het jasje (hier en daar) wat ruim zit. Dit is toch niet te geloven... Over gesproken...
Ik ruik hier een gat in de markt voor GeJe met op maat gemaakte jasjes.
Heb je je wel eens bedacht dat het met sommige posturen erg lastig is om een goed passend jasje te vinden?
amondi schreef:Nee, maar je kunt wel( zoals elders is voorgesteld) een V of een O geven. Waarbij je bij V plus 2 hebt en bij O een min 2. Ben je overal van af!
hananya schreef:Bijna geen jury die een O zal geven en dat zou dan betekenen dat mensen die 10 min. op hun zadel hebben gepoetst net zo'n hoog cijfer krijgen als mensen die 3 uur hebben gepoetst....
En dat is toch precies wat jullie niet willen!?!![]()
Laat ze nu gewoon dat laatste punt afschaffen en een verzorgingsprotocol opstellen? ( en volgens mij is die er ook al: vlechtjes, wit shabrak/broek. Zwart/blauw jasje/clubtrui, enz, enz, enz)
milou123 schreef:en de staart mag van boven los...anky en edward enzo hebben dat ook..en dan zouden wij dat zeker niet mogen...?! ONZIN...