of gewoon bos crossen, maar niet in wedstrijdverband..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lielle schreef:Dat ben ik met je eens Noukie, maar dat vind ik geen reden om dan maar te zeggen "je kunt beter gaan springen/crossen/endurancen", je kunt beter zeggen "je kunt beter gaan lessen"
amondi schreef:Ik draai het om: als je niet kan/durft te springen ga je maar dressuren? Maar als je dat ook niet blijkt te kunnen, moet je dan persé op wedstrijd?

Noukie schreef:Laatst ook weer hoor, combinatie in het L1, hele proef met de kop half in de lucht,
niks geen aanleuning
of iets dat leek op enigszins geslotenheid... en de jury was de schuldige, want die gad 166 punten weg. Natuurlijk belachelijk, echt zo'n 6jes jury, en dat soort jury's moeten verboden worden enz...
Toen ze mijn mening vroegen heb ik maar heel voorzichtig gezegd dat ik niet de hele proef gezien had, maar dat het misschien iets meer gesloten kon...

kijk, dat zijn nou lieve 6jes jury's (zeker als je zelf rond de 172 verwacht
)
smit_ilse schreef:Kom op zeg jullie zouden dit ook niet pikken.
GeJe schreef:Maar ja... als je als jury na afloop van de wedstrijd een deelnemer aanspreekt moet je dat in veel gevallen wel tactisch aanpakken.
CGJ12 schreef:GeJe schreef:Maar ja... als je als jury na afloop van de wedstrijd een deelnemer aanspreekt moet je dat in veel gevallen wel tactisch aanpakken.
Dat geldt andersom ook dacht ik...............

talented schreef:Ligt er toch echt aan wat je wilt bespreken. Indien er absurt gepunt is valt dit niet tactisch te brengen!
CGJ12 schreef:GeJe schreef:Maar ja... als je als jury na afloop van de wedstrijd een deelnemer aanspreekt moet je dat in veel gevallen wel tactisch aanpakken.
Dat geldt andersom ook dacht ik...............
GeJe schreef:Zowel als jurylid, als ruiter of begeleider doe ik dat ook...
"Héé mevrouwtje, heeft u die cursus soms voor niks gekregen ofzo?"
CGJ12 schreef:GeJe schreef:Zowel als jurylid, als ruiter of begeleider doe ik dat ook...
"Héé mevrouwtje, heeft u die cursus soms voor niks gekregen ofzo?"
Voor het woord "mevrouwtje" klaag je ik gelijk aan. Da's denigreeeeeerend GéJé...........
Maar de betreffende mevrouw X is niet zo groot van stuk, dus dan mag het weer wel toch? Bovendien is het vooral háár gevoel... ik beleef het heeeel anders. GeJe schreef:Als ik dat tegen jou zou gebruiken, geef ik je geen ongelijkMaar de betreffende mevrouw X is niet zo groot van stuk, dus dan mag het weer wel toch? Bovendien is het vooral háár gevoel... ik beleef het heeeel anders.
!