! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! beb schreef:ja 2e en 3e fase is echt leerzaam en leuk vooral als je hamminga als cursusleider is daar kan iedereen wat van leren zelfs de meiden die op de eerste dag met heel veel bladdyhoera binnen kwamen kwamen er na een paar lessen toch wel achter dat ook zij nog lang niet alles wisten en dat het allemaal nog veel beter kon!!!!!!!!
. Barbara_m schreef:Ik had een 9 voor de theorie, 8 voor rijden en 9 voor lesgeven. Ik ga de 2e fase doen! Hoop dat het niveau daar wel hoger is
.
(maar wel helemaal op eigen kracht
een 6!
mistral schreef:ik had er echt een rot gevoel over, je moet blij zijn met je papiertje, nou ik had echt een rot gevoel
(zelfs nu nog)
Nistria schreef:volgens mij mag je met allemaal 6en 2e fase al doen.
alleen moet je in de sport wat meer gereden hebben.
Waar is die 2e fase?
suepergirl schreef:mistral schreef:ik had er echt een rot gevoel over, je moet blij zijn met je papiertje, nou ik had echt een rot gevoel
![]()
had ik ook hoor...(zelfs nu nog)
suepergirl schreef:Ik vind de tweede fase be-la-che-lijk duur.....
Vind het wel jammer, was er graag heengegaan.
Maar tegen de tijd dat die oud genoeg is moet ik alweer mijn 1e fase opnieuw doen
suepergirl schreef:Ik had begrepen dat je binnen 2 jaar na het behalen van de eerste fase moest beginnen aan de tweede fase. Maar dit is dus niet zo?