50 tot 60% dus 
en vraag me ook af hoe dat zit met de combi die je moet meenemen (voor de allround dan) is dat wekelijks/om de week/alleen examen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
50 tot 60% dus 
Karadja3 schreef:Ik begin dinsdagavond met de cursus zonder rijden bij beukers. Zijn er nog meer bokkers die daar de cursus gaan volgen? Ben erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staat ! Heb er zin in.

PeertjeRijsa schreef:Karadja3 schreef:Ik begin dinsdagavond met de cursus zonder rijden bij beukers. Zijn er nog meer bokkers die daar de cursus gaan volgen? Ben erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staat ! Heb er zin in.
Ik doe zelf de cursus met rijden bij Beukers op maandag avond.
Maar 2 stalgenootjes van mij doen de cursus zonder rijden ook bij Beukers op de dinsdag avond
Maar beide zitten niet op bokt volgens mij.
Karadja3 schreef:Hoi peertje rijsa
Wat leuk dat 2 stalgenootjes van jouw ook op dinsdagavond gaan! Jammer dat ze niet op bokt zitten.
Er doet ook een kennis van mij bij jouw mee in de groep.
Wie hebben jullie als cursusleider/ster ?
PeertjeRijsa schreef:Karadja3 schreef:Ik begin dinsdagavond met de cursus zonder rijden bij beukers. Zijn er nog meer bokkers die daar de cursus gaan volgen? Ben erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staat ! Heb er zin in.
Ik doe zelf de cursus met rijden bij Beukers op maandag avond.
Maar 2 stalgenootjes van mij doen de cursus zonder rijden ook bij Beukers op de dinsdag avond
Maar beide zitten niet op bokt volgens mij.