daffodil schreef:Als een dier niet strekt, valt er weinig op maat te maken en geef ik een 5 met de opmerking: weinig op maat te maken.
Doe ik idd ook zo...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Attitude schreef:@ Urielle, Je kan dan toch even contact opnemen met het KNHS, om na te vragen naar welke locatie je moet.
Dan leg je het gewoon voor.
@ bambi, alle cursussen beginnen in januari

daffodil schreef:michele schreef:![]()
![]()
lezen is soms moeilijk
Zo raar is het toch niet om te willen weten naar welke locatie je gestuurd wordt?? Ik heb ook nog andere afspraken staan waar ik nog wat voor moet regelen......
. Ik had niet goed begrepen dat iedereen die ingeschreven had iig op gesprek moet komen, ik dacht dat ze door middel van de brieven al een selectie zouden maken.daffodil schreef:Oh vandaar!! Ik denk ook echt dat alles van bovenin én rechts in het land naar Ermelo moet, maar ja ik zit precies in het midden dus ben een twijfelgeval.....
Als je niet zou voldoen aan de toelatingseisen, had je nu al bericht gehad dus we gaan gewoon gezellig met zijn allen op gesprek

daffodil schreef:Mijn vriendin heeft een lunchroom in Maarssen, dus dat ken ik ook wel....grappig!
Ik krijg zojuist antwoord van de KNHS, de brieven zijn gisteren verstuurd dus als TNT een beetje meewerkt, moeten we ze vandaag ontvangen!