Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niet opgeven hoor! Nimroy schreef:Ik ben helaas wéér gezakt voor het rijden....
wel met een betere beoordeling dan de vorige keer maar nog niet goed genoeg....
ik heb ook 4 x "wisselend" op mn protocol en weet niet zo goed wat ik daar nou van moet denken.. is dat een 5 of een 6?? Ik baal ontzettend en riep meteen van ik stop ermee laat het hierbij.. maarja, ik wil toch wel heel graag de mogelijkheid hebben niveau 3 te doen, ook al zou ik later het toch niet doen, wil ik wel die mogelijkheid hebben.![]()
Nimroy schreef:Ja ik ga denk ik gewoon weer her doen.. 3 x is scheepsrecht zeggen ze dan.. en deze uitslag is al een betere beoordeling dan de vorige, dus dan moet het nu goed komen![]()
gelukkig heb ik geen haast, wil niveau 3 toch niet dit jaar gaan doen want wil het graag met mijn eigen paard doen. maar het zou toch wel fijn zijn als ik hem gewoon heb zegmaar.

oosterhoff schreef:Zijn er mensen die de uitslag al binnen hebben die de 14e september op examen zijn geweest?
Ik ben de 11e geweest en heb nog niets binnen
belachelijk; ze weten echt dezelfde dag al of je het hebt of niet, waarom zo lang moeten wachten.... echt weer knhs hoor ktink schreef:Ik zie het nut er niet zo van in, dat het weer opgestuurd word.
Want een derde persoon gaat bekijken aan de hand van de aantekeningen of je wel echt gezakt/geslaagd bent..
Je kunt toch niet aan de hand van aantekeningen zien of iemand geslaagd is of niet..
Als het nou opgenomen werd is het een aander verhaal..
Het heeft te maken met regeltjes, nacontrole etc, en niet zozeer wat er qua commentaar op de protocollen staat. Bel anders de KNHS voor meer informatie. Odin schreef:ktink schreef:Ik zie het nut er niet zo van in, dat het weer opgestuurd word.
Want een derde persoon gaat bekijken aan de hand van de aantekeningen of je wel echt gezakt/geslaagd bent..
Je kunt toch niet aan de hand van aantekeningen zien of iemand geslaagd is of niet..
Als het nou opgenomen werd is het een aander verhaal..
Ik vind het ook wat vreemd. Wat ik ook jammer vind is dat je helemaal geen gesprekje met de examencommissie krijgt na afloop van je rijden. Bij het lesgeven heb je wel zo'n "reflectie-gesprek" en kun je eventueel nog uitleggen waaróm je iets op die bepaalde manier gedaan hebt. Ik zou graag na het rijden ook de mogelijkheid hebben gehad om uit te leggen aan de commissie waarom ik de 3 paarden op die bepaalde manier heb gereden. Maar die kans krijg je helaas dus niet.

acacia schreef:Nimroy schreef:Ja ik ga denk ik gewoon weer her doen.. 3 x is scheepsrecht zeggen ze dan.. en deze uitslag is al een betere beoordeling dan de vorige, dus dan moet het nu goed komen![]()
gelukkig heb ik geen haast, wil niveau 3 toch niet dit jaar gaan doen want wil het graag met mijn eigen paard doen. maar het zou toch wel fijn zijn als ik hem gewoon heb zegmaar.
Goed hoor, dat doorzettingsvermogen !
ga ervoor, meis !!!
Hoe ging het voor je eigen gevoel ?
VValar schreef:Ik heb ook niet gezegd dat die tweede commissie gaat beoordelen of jullie nou wel of niet geslaagd zijn. Als je het daar even had gevraagd, dan was het een stuk duidelijker geweestHet heeft te maken met regeltjes, nacontrole etc, en niet zozeer wat er qua commentaar op de protocollen staat. Bel anders de KNHS voor meer informatie.
..NoireIdylle schreef:Ik baal......... bah! WEER gezakt, snap er geen hout van; ging echt zoveel beter dan 1e x toen ik stikte van de zenuwen, en praktisch zelfde commentaar; te weinig doortastend en weinig uitleg bij de oefeningen (heb me sufgel*ld, over het rechtrichten, op houding en zit gehamerd, op volte voor been laten wijken en daarbij uitgelegd waarom!etc etc) Nou ja.. ik ben er nu klaar mee.
Echt balen dat je weer gezakt bent! Welke examinatoren had je?