Steenbergen heeft vandaag dan ook eindelijk examen gedaan.... En... nog geslaagd ook! Met het eigen rijden was er 1 paard van de 4 andere paarden (wij moesten met 5-en tegelijk rijden) waar ik liever geen examen op wilde doen en...ja hoor, daar moest ik op natuurlijk (paard is nog erg groen). Was na 10 min al total loss (beestje is totaal niet voorwaarts). Daarna gelukkig op een vrwrts paardje rondgehuppeld. Meteen daarachteraan de PVB3 terwijl ik eigenlijk eerst moest lesgeven en later op de middag die PVB moest doen. Daardoor geen tijd om de les voor te bereiden. Ik kreeg mijn kaartje en moest rennen naar de binnenbak...Nog dorstig van het rijden en de PVB3 en met een overvolle blaas de les begonnen. Na 8 min moest ik al gaan springen.. En na het springen aan een heel onsympathieke vrouw het één en ander uit moeten leggen over mijn les. Was inneens niet zo zeker meer van mezelf, maar gelukkig heb ik alles gehaald!
Bij ons is er één gezakt voor de PVB en één voor het lesgeven de rest was allemaal geslaagd (wij waren in totaal met z'n 8-en, waarvan 5 eigen rijden)