Maar ik vond de jury nogal onredelijk toen ik haar wilde bedanken, dus had ik meteen al geen zin meer om terug te gaan.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fair schreef:Nee het was niet dat de schrijfster het niet bij kon houden, want er was heel weinig geschreven.
Maar ik vond de jury nogal onredelijk toen ik haar wilde bedanken, dus had ik meteen al geen zin meer om terug te gaan.
Fair schreef:Ze had haar eigen schrijfster mee, dus het lijkt mij wel dat ze weet hoe zij is.
Lielle schreef:om eerlijk te zijn vind ik dat dus muggeziften. Een paard dat netjes stil staat en keurig wacht tot de ruiter weer voorwaarts wil, moet een dikke voldoende krijgen, ook als het maar 3 seconden waren ipv 4. Die 4 seconden is bedoeld om te laten zien dat hij ook echt correct stil staat en wacht, niet om het gevoel voor tijd van de ruiter te toetsen.
Mloui schreef:mijn raarste commentaar was in de M2 ooit eens: "paard loopt de gehele proef NIET achter de loodlijn"...tja daar heb ik ook maar eens hartelijk om gelachen.
Ook fijn: een jury gaf me een 5 voor de verzorging met mn schimmeltje. Ik ging vragen waarom, want ze zag er tip top uit. Kreeg ik als commentaar dat dr sprongewrichten vies waren. Maar ze was als vos geboren en dr sprongen waren dus nog voskleurig. Heb mevrouw uitgenodigd te komen kijken, maar ze hield bij hoog en laag vol dat het gewoon viezigheid was...
SparklingApp schreef:Een paar jaren geleden moest ik eens bij de jury komen voor ik mocht starten en die zei toen; je hebt het verkeerde zadel op.. toen ik om uitleg vroeg (had toch een keurig dressuur zadel op) zei hij dat ik er beter een western zadel op kon gooien...![]()
Ik had dus één van mijn Appaloosa's mee waar ik Z dressuur mee reed en die dag ging crossen, ik vroeg aan de jury of het nog wel zin had om te starten en hij zei dat ik wel zou moeten als ik nog wilde crossen, dat was ook de enige keer dat ik super lage punten kreeg...
Mloui schreef:Ook fijn: een jury gaf me een 5 voor de verzorging met mn schimmeltje. Ik ging vragen waarom, want ze zag er tip top uit. Kreeg ik als commentaar dat dr sprongewrichten vies waren. Maar ze was als vos geboren en dr sprongen waren dus nog voskleurig. Heb mevrouw uitgenodigd te komen kijken, maar ze hield bij hoog en laag vol dat het gewoon viezigheid was...
Nouks schreef:JumpingQueen: tis de verantwoordelijkheid van de ruiter dat de ruiter
A) de proef kent, en
B) een betrouwbare voorlezer kiest
Verkeerd rijden door schuld van de voorlezer is dus gewoon volledig eigen schuld en dat wordt inderdaad aangerekend met -2 per onderdeel waarop je verkeerd rijdt.