Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JumpingQueen schreef:Ik heb wel eens gehad dat een meisje min 4 kreeg omdat der lezer te laat voorleesde...
Nouks schreef:JumpingQueen: tis de verantwoordelijkheid van de ruiter dat de ruiter
A) de proef kent, en
B) een betrouwbare voorlezer kiest
Verkeerd rijden door schuld van de voorlezer is dus gewoon volledig eigen schuld en dat wordt inderdaad aangerekend met -2 per onderdeel waarop je verkeerd rijdt.
asjemenou schreef:Derde fout is toch al uitsluiting?
vera_pino schreef:de jury kan je niet uitsluiten op verwondingen en kreupelheid, deze kan het constateren maar uitsluiting moet door een dierenarts bepaald worden.
wij hadden laats ook zoiets pony loopt niet helemaal in hetzelfde spoor en zet haar linkerachterbeen soms wat naar binnen,
jury stapt na 3 onderdelen uit de auto en zegt de pony is niet goed, voel je dat enz. riep constant ik zie een tactfout ik zie een tactfout
Dus moest ik allemaal voltes draven van haar en toen kwam de kringsecretaris wat is hier aan de hand? en toen werd ons dus verteld dat ik gewoon door moest rijden omdat alleen een dierenarts op grond van kreupelheid kan uitsluiten.
neemt niet weg dat als een paard echt niet goed is het de verantwoordelijkheid van de ruiter is om ermee te stoppen als je het paard wil behouden
Fair schreef:Ik had afgelopen zondag wedstrijd.
Bij volte E-B-E in galop had ik als commentaar ''Waarom??''![]()
En voor de overgang draf-stap had ik als commentaar ''??''
carrylies schreef:De vraagtekens kunnen idd een teken zijn dat de schrijfster het niet bij kon houden. Wel slordig dat het later niet is aangevuld.