Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
A_N_O_U_K schreef:Wat ik laatst had vond k ook wel heel grappig..
Ik had mn proefjes gereden en toen we naar huis wilde gaan kwam de jury naar me toe.. haar auto stond naast die van ons.. Dus wij een praatje gemaakt.. vraagt ze oppeens, was je nog van plan om hem te laten castreren?
Dat terwijl t toch echt een ruin is!
A_N_O_U_K schreef:Wat ik laatst had vond k ook wel heel grappig..
Ik had mn proefjes gereden en toen we naar huis wilde gaan kwam de jury naar me toe.. haar auto stond naast die van ons.. Dus wij een praatje gemaakt.. vraagt ze oppeens, was je nog van plan om hem te laten castreren?
Dat terwijl t toch echt een ruin is!
Martine123 schreef:ik had eerst bij een F proef min 2 toen mijn pony schrok, en ze zeiden dat ik een ding helemaal niet had gedaan?! en ik moest van de b naar de h van hand veranderen, stond er; van B naar H niet van K naar B !? ik dacht echt zo van OMG
_10_ schreef:Martine123 schreef:ik had eerst bij een F proef min 2 toen mijn pony schrok, en ze zeiden dat ik een ding helemaal niet had gedaan?! en ik moest van de b naar de h van hand veranderen, stond er; van B naar H niet van K naar B !? ik dacht echt zo van OMG
Vind dit geen rare uitspraak van een jury... maar wel een rare 'uitspraak' van een ruiter
Marjo_x schreef:Eend?
carrylies schreef:Je kunt prima van B naar K van hand veranderen. Je gebruikt dan de halve baan ipv de hele baan.
Marjo_x schreef:Eend?
Joki schreef:Marjo_x schreef:Eend?
Eend is een beleefder scheldwoord, het betekent iets als sukkel
Joki schreef:Marjo_x schreef:Eend?
Eend is een beleefder scheldwoord, het betekent iets als sukkel
Runn_love_ schreef:ikke dacht daar niet aan.. paard+eend= ???