Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
schaapie18 schreef:Wanneer hebben jullie de herkansing gedaan? En hoe snel de uitslag binnen. Ben zo zenuwachtig.
Wel vervelend Maayke bij mij stond de vorige keer ook dat ik geen rijkunstig gevoel had en geen goeie houding had en nog veel was echt tot de grond toe afgekraakt.. Nu heel anders gereden dus hoop echt dat ik het gehaald heb.
Mijn instructrice was ook echt geschrokken van al negatieve commentaar die snapte er niks van. Die zei letterlijk dit kan niet over jou gaan. Maar ja ik hoop dat de uitslag snel binnen is
Nellekeee schreef:Wat mij vooral is opgevallen bij jou ( zie het niet als kritiek hoor! maar gewoon zodat je de volgende keer wel slaagt) Dat je je handen wat meer voor je moet dragen, je hebt ze vrij ver naar achter en dan lijkt het alsof je terugwerkt. Op 1 foto waar je op die van mij rijdt heeft ze heel erg haar mond open dus wellicht iets te streng? ( ze doet t snel hoor, maar misschien toch een puntje) En vooral je zelf heel lang maken, zal vast heel lastig zijn als je zelf al zo lang bent, maar met je schouder terug zitten.
Ik snap ook niet dat je gezakt bent want op de foto's ziet het er voor de rest netjes uit!
Nellekeee schreef:Kan ook door Nooit komen hoor, zoals ik al ge pb't had, zal je de foto ('s) sturen! Nou je lichamelijk " beperking" ( als ik het zo mag noemen) verklaart het