acacia schreef:Chevano schreef:zelf zit ik te twijfelen om fase 2 te doen zonder rijden of met. Met met rijden heb je een paard van minimaal 160 nodig en ehm dat heb ik dus niet .En dat je dan elke week deze mee neemt naar de lokatie heb geen trailer en auto die trailer kan trekken. Verder door blessure moet ik op en af stappen met een opstapje mijn ponys doen dat wel maar ja je moet ook op een ander zijn paard en aangezien ik ook aan de te zware kant ben wil niet iedereen mij op zijn/hun paard .De knhs gesproken en zeggen dat dit geen probleem zou moeten zijn paard hoeft niet geklasseerd te zijn moet alleen minimaal 160 zijn zelf moet je wel geklasseerd zijn l niveau met 1 winstpunt nou ja heb veel hoger gereden dus dat is het probleem niet. Wat wil ik er mee ik geef nu al prive les zonder diploma aan kinderen en volwassen en vind dit ontzettend leuk heb een paar proefweken mee gedraaid op een manege en gekeken naar de lessen en dit zou ik dus graag willen . Wat kan ik dan daarvoor het beste halen fase 2 met rijden of zonder rijden? En wat zou de salaris indicatie zijn als je fulltime op bv een manege gaat werken.
Misschien is een opleiding bij de fnrs dan meer iets voor jou ?
Welke opleiding is dat dan? En net wat ik zeg wil alleen dressuur les geven aan bv manege kinderen en volwassen en aangezien het niveau meestal toch niet meer dan l is dacht ik dus aan de orun zonder rijden.