boef85 schreef:Nou , ik heb de brief binnen gekregen .
Ben er nog over aan het nadenken .
Zijn er nog meer die er oevr aan het nadenken zijn ?
ik ga het wel doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Ja, gedeeltelijk.Bij jullie was er ook eentje die volgens mij niet geslaagd kan zijn.
Ja, ik ben ook heel blij met hem.
Zo groot is hij niet hoor, dat lijkt zo door z'n front.
FuegoJoy schreef:Hier iemand met een na examen, wij hadden een droesuitbraak op stal toen ik examen moest doen in mei.
Was helemaal kapot en kon niet meer normaal nadenken laatstaan een examen doen waar ik de zenuwen al voor had.
15 september mag ik naar Ermelo , zit alleen met een probleem , heb een hele fijne grote E pony staan die mee kan maar geen ruiter/amazone.
Mijn dochter zou meegaan maar die moet naar school en de volgende schooldag ook al naar het ziekenhuis voor onderzoek.
Zie het niet zo zitten haar meteen de twee schooldagen die ze heeft, in haar tweede week te laten missen.
Hoop dat ik iemand kan vinden voor die tijd , ik ben heel erg mijn best aan het doen een vrijwilliger die toevallig woensdag vrij is te vinden.
Nellekeee schreef:Had je onze groep ook nog gezien? Ik had 1x echt medelijden met mn eigen paarden de laatste was een jong dier, die was echt helemaal kapot toen ik er op mocht. Ze waren wel alle twee leuk.