Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

( en kost je anders toch weer 50 euro) 

pasdedeux schreef:Ik ga naar Leusden omdat het paard dat ik leen daar dichtbij staat. Wel zoek ik nu nog een combinatie die goed kan springen voor 1 september, hier soms nog vrijwilligers? Ik wil een vergoeding geven.
leusden is een beetje ver weg voor mij,anders had ik je combinatie wel kunnen zijn................... dewindhoek schreef:Ik heb ook de herkansingsformulieren binnen. Ik ga naar Lisse. Is het dichtste bij. Ben al blij dat het hier in de buurt is want was al bang dat ik richting ermelo moest. Ben blij als ik die herkansing gehad heb.
Gaan er meerder van hier naar Lisse?
Dus moet er nog goed over nadenken! pasdedeux schreef:Ik ga naar Leusden omdat het paard dat ik leen daar dichtbij staat. Wel zoek ik nu nog een combinatie die goed kan springen voor 1 september, hier soms nog vrijwilligers? Ik wil een vergoeding geven.
Chevano schreef:zelf zit ik te twijfelen om fase 2 te doen zonder rijden of met. Met met rijden heb je een paard van minimaal 160 nodig en ehm dat heb ik dus niet .En dat je dan elke week deze mee neemt naar de lokatie heb geen trailer en auto die trailer kan trekken. Verder door blessure moet ik op en af stappen met een opstapje mijn ponys doen dat wel maar ja je moet ook op een ander zijn paard en aangezien ik ook aan de te zware kant ben wil niet iedereen mij op zijn/hun paard .De knhs gesproken en zeggen dat dit geen probleem zou moeten zijn paard hoeft niet geklasseerd te zijn moet alleen minimaal 160 zijn zelf moet je wel geklasseerd zijn l niveau met 1 winstpunt nou ja heb veel hoger gereden dus dat is het probleem niet. Wat wil ik er mee ik geef nu al prive les zonder diploma aan kinderen en volwassen en vind dit ontzettend leuk heb een paar proefweken mee gedraaid op een manege en gekeken naar de lessen en dit zou ik dus graag willen . Wat kan ik dan daarvoor het beste halen fase 2 met rijden of zonder rijden? En wat zou de salaris indicatie zijn als je fulltime op bv een manege gaat werken.
Odin schreef:Gezakt omdat je te laag had gebouwd? Dat is vreemd. Ik had het zeker ook niet op een meter staan (denk hooguit tussen de 60 en 80 centimeter, had 2 niet zo ervaren combinaties in de bak). Ben gewoon geslaagd voor het lesgeven hoor.
Ik had het echt wel op caveletti, dressuurprikkers hoogte staan dus dat zal wel nog lager geweest zijn
Die fout maak ik in ieder geval niet nog een keer. Ik geef al jaren dressuurles, maar springen..... op dat gebied ben ik echt een schijterd, ik vind het al snel hoog. Kies niks voor niks de dressuurrichting (dat was gelukkig goed) en had eigenlijk ook gehoopt dat de dressuur zwaarder zou wegen...helaas gewoon een her.