Dan moet je echt even goed bij jezelf nagaan met je 'voor mij een reden om je oog dicht te meppen' kom op eh dat zeg je toch niet?????
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cids schreef:Hadden zelf het idee dat het wel lekker liep. Zei de jury: Ik vond het een slecht combinatie, ruiter kan niet rijden en de pony vind ik niks!!!Het gaat hier wel om A/B klasse. De ruiter zat volgens alleen maar te plukken en te zagen
Sorry hoor, maar dat doed ze echt niet. Heb een grote hekel aan ruwe handen.
Nouks schreef:Curly zegt toch dat ze het op heeft geschreven met SCHRIJVEN?! Ze kan moeilijk tegen de jury zeggen "bekijk het maar, dat schrijf ik niet op". Als schrijfster heb je gewoon op te schrijven wat je geciteerd wordt, niet meer en niet minder. Punt uit. Dan hoef je Curly niet te verwijten dat ze niet beseft dat er mensen zijn die het niet kunnen betalen en je hoeft haar al HELEMAAL niet te vertellen dat je haar een oog dicht wil meppen. Jezus, wat respectloos dit. Ik ga hier ook echt even op TEMmen want jouw reactie vind ik NERGENS op slaan.
Overigens lijkt het me bovendien dat Curly niet voor niets het in dit topic zet. "Raarste jury-uitspraken" wekt voor mij al de indruk dat Curly het zelf dus ook NIET eens was met de opmerking die ze er van die jury bij moest zetten. Als ze dat zelf ook zou vinden (Haflingers geen echte paarden) had ze het echt niet hier neer gezet.
Fijn persoon ben jij zeg, even een oog van iemand dicht willen meppen.
Suzanne F. schreef:Ik vind dat je als jury gewoon sommige opmerkingen niet kan maken. Je bent een official en de opmerkingen die je onderaan het protocol neerzet/laat zetten moeten gewoon correct zijn.
Ik vind het ook goed dat de juryopleidingen veranderd worden, ze krijgen dan ook mediatraining en communicatietraining en een stage-periode.
Dan leren ze de juiste termen in de juiste context te gebruiken en correct commentaar te geven en toe te lichten.
Mensen beledigen hoort daar absoluut niet bij, ieder rijd voor zn lol en doet mee voor zn lol. Ieder heeft recht op respect. Ook al hangt er een verliespunt aan, dan nog schrijf ik geen beledigende dingen maar correct onderbouwd commentaar.
Meetje22 schreef:Een goede jury stuurt niet opzettelijk iemand beledigd en verdrietig naar huis.
amondi schreef:ik heb er nog een....
Sta braaf bij een open raam van een juryauto, kind rijdt rondjes om de baan heen....
Hoor ik de jury opeens tegen zijn schrijver zeggen:" hé gedver, een schimmel.... ik hou niet van schimmels"....
Punten vielen( zacht gezegd) een ietsje tegen
Sta braaf bij een open raam van een juryauto, kind rijdt rondjes om de baan heen....
Hoor ik de jury opeens tegen zijn schrijver zeggen:" hé gedver, een schimmel.... ik hou niet van schimmels"....
Pipo schreef:Ben benieuwd wat die jury had gedaan als Blue Hors Matine de baan in was gekomen
Pipo schreef:Joh het was een grapje hoor. Niet zo serieus op ingaan.
Een jury die loopt te roepen dat ie een kleur niet mooi vind neem ik sowieso niet serieus.
talented schreef:[
Waarom niet? Mag een jury geen mening hebben? Je mag het als jury niet opnemen in je beoordeling, maar je mag toch wel jouw persoonlijke smaak uitspreken?