ik weet het niet . ben nog geen eens begonnen met lesgeven en het oefenen ervan . heb ook nog helemaal niks in mijn hoofd . Zou van de week op stal even kijken wie er met mij mee wil en kan .
weet iemand hoe het met de herexamens tewerk gaat?
Jeaulijn
Geplaatst: 14-06-10 12:44
Als het goed is ontvangen de herkansers in juli een brief waarin staat van hoe wat en waar. Verder heb ik geen idee. Ik heb zelf ff een maandje niks aan lesgeven gedaan en ben net afgelopen week weer begonnen. Heb gelukkig al wel een combinatie die mee gaat
boef85
Geplaatst: 06-07-10 00:08
Nou , ik heb de brief binnen gekregen . Ben er nog over aan het nadenken .
Zijn er nog meer die er oevr aan het nadenken zijn ?
Hier nog een nadenker.. Eigenlijk zou ik het springen ook willen doen van niv 2. En daar moet ik dan ook weer de hele cursus voor doen... Dan kan ik net zo goed die 20 weken weer gebruiken om het lesgeven goed onder de knie te krijgen...
ik zou ook liever springen doen niveau 3, alleen heb niveau 2 alleen dressuur examen gedaan... Dus dan zou ik eerst weer appart examen moeten doen denk ik
Je her- vervalt zoiezo niet. Maar na deze herinnering krijgen we er geen 1 meer dus volgend jaar moeten we goed opletten wanneer je je moet aanmelden.
jipje_niekje
Geplaatst: 06-07-10 15:18
Wanneer en waar is jullie herkansing dan? En ik dacht dat wanneer je toch ook wou springen, en je hebt je eis daarvoor al gehaald (B+1 springen) je dit ook bij de herkansers kon doen....
UniFlap
Geplaatst: 06-07-10 15:30
Er zijn een paar datums en plaatsen op de site te vinden. Dat van het springen halen tijdens her- wist ik eigenlijk niet! Al lijkt het me moeilijker om op een vreemd paard te springen dan wat je in de cursus mee hebt gemaakt
ja klopt, lijkt mij ook niet heel fijn Aan de andere kant wordt er natuurlijk wel van je verwacht dat je met verschillende vreemde paarden weg kunt rijden. Maar inderdaad tijdens de cursus heb je vaak alle paarden al even gevoeld
Waarom ben je aan de cursus begonnen Maggie? Ik neem aan dat je een diploma wilde hebben dus ik zou niet weten waarom je de her niet gewoon zou proberen.
Meryl
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-10 09:06
boef85 schreef:
Als je nu niet voor je her gaat , en die volgend jaar gaat doen ben je dan niet heel veel weer kwijt ? Nog steeds aan het nadenken ....
Ik zou nu wel de herkansing doen. Zoals al is gevraagd: waarom heb je de cursus in eerste instantie gevolgd? En wat houdt je nu tegen om een herkansing te doen?
Mijn herexamen rijden is in de Sunrise stables, daar is het zo ongelooflijk mooi dus ik denk dat ik mijn beslissing wel genomen heb (A) haha nee grapje ik ga het gewoon proberen, nivo 2 heb ik al op zak dus heb niks te verliezen!
Ik denk dat ik het toch naar volgend jaar verplaats. Dan heb ik tijd genoeg om het springen goed op te pakken en kan ik gewoon bij de orun gaan kijken als toeschouwer. Zal ik ongetwijfeld ook veel aan hebben en denk dat ik mezelf dan ook aanmeld als examenkandidaat... Ik doe het voor de lol en ervaring. geen werk er in, en ook niet de bedoeling:)
farahmunda
Geplaatst: 09-07-10 14:06
Zit toch wel heel erg te denken om nivo3 allround te gaan doen ! Het is alleen zoo veel geld! Ik heb nivo2 diploma nu wel weer terug verdient met lesgeven. Maar wil je nivo3 terug verdienen, jeej wat een geld! Bijna 2000euro gaat je dat kosten. En dan heb ik het nog niet eens over de afstand die je elke keer moet afleggen naar de cursus (dwz onderhoud auto+kar en natuurlijk de brandstof!) Omdat ik in Groningen woon, zou ik dan toch voor Dwingeloo kiezen als ik daar ook terecht kan. Ben eigenlijk wel 95% zeker dat ik het wil gaan doen Wie nog meer?
Ik heb aangegeven dat ik volgend jaar weer een uitnodig wil ontvangen. Wil het dit jaar sowieso nog niet doen, heb er op het moment het geld gewoon even niet voor, staan een hoop andere dingen op de planning die veel geld kosten Maar wil niveau 3 zeker nog wel een keer doen
KarinvdM
Geplaatst: 16-07-10 15:41
Zijn er al data bekend voor de herexamens? Ik heb iemand gezegd dat ze mijn schimmel mocht lenen, maar die staat inmiddels al 6 weken stil door een blessure van mij en daar komen nog wel een aantal weken bij, vrees ik.