x_lieze schreef:Misschien dat je sporen naar beneden wijzen, dat zie ik erg vaak op wedstrijd bij mijn mededeelnemers
Beter naar beneden dan naar boven lijkt me?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_lieze schreef:Misschien dat je sporen naar beneden wijzen, dat zie ik erg vaak op wedstrijd bij mijn mededeelnemers
ma_rie_tje schreef:op de protocol van een vriendin van me stond: liet jij nou de hele tijd windjes, of was dat je paard?
ma_rie_tje schreef:op de protocol van een vriendin van me stond: liet jij nou de hele tijd windjes, of was dat je paard?
poes schreef:daNiielle_ schreef:Niet erg raar, maar hier viel me wel even de mond van open.
3 maanden geleden, toen had ik mijn nieuwe paard voor het eerst mee. Meteen een druk terrein, witte hekken en noem maar op. Jong paard, dus ze was behoorlijk aan het kijken. Ik heb even gevraagd of ik een extra ronde mocht, zodat ik wat ontspannender de proef in kon gaan. Dit was allemaal geen probleem, dus ik reed nog een ronde.
Mijn paard gooide zijn achterhand wat naar binnen, en ik deed alle moeite om dit op te lossen. Hoor ik ineens 'Zet de zweep er dan eens op, lopen zal hij!'
Nu ben ik iemand die daar totaal niet tegen kan, dus ik heb flink herrie lopen schoppen met die jury.Achteraf gezien niet heel verstandig, maar ik had het op dat moment even niet meer. Ik kan er absoluut niet tegen als iemand zoiets zegt.
Gevolg was 147 punten.Gelukkig de andere proef wel fijn gereden, en 190 punten, dus dat maakte een hoop goed.
Jury gaf je net mss goede hulp: sommige paarden hebben geen nood aan eens flink de zweep maar gewoon een ruiter die eindelijk eens laat zien dat het menens is... sommige ruiters kunnen dat zo, anderen moeten even een tikje geven![]()
Mss was je proef ook echt niet lekker dan?
Lesliedje schreef:ma_rie_tje schreef:op de protocol van een vriendin van me stond: liet jij nou de hele tijd windjes, of was dat je paard?
hahaha die is echt fantastisch!:P Maar wie was het nou dan (A)
Curly85 schreef:Ik ben een keer door de war gehaald want kreeg op mijn protecol, ruiter is te LANG voor paard. Nu ben ik 1.68 en mijn paard was 1.75 dus lijkt me niet echt waar. Na checken bleek dat die opmerking er later is bijgezet en dus op verkeerde protecol
Overigens moesten jury en ik er beiden smakelijk om lachen
Sammie schreef:Dat is toch geen rare jury uitspraak
Sammie schreef:Nee dan nog steeds niet. Tenzij er om die reden een 3 of 4 naast staatAnders is het gewoon een fout van de schrijfster
Sammie schreef:(als we er dan toch over door gaan zagen)
En de titel van dit topic heet toch Raarste "JURY" uitspraken...
Curly85 schreef:mariska wat was het commentaar dan???
Heb trouwens met schrijven wel eens opgeschreven: Koop een echt paard.... was een vrouwtje met een haflinger best leuk beestje maar qua hoogte niet mooi
Meetje22 schreef:Curly85 schreef:mariska wat was het commentaar dan???
Heb trouwens met schrijven wel eens opgeschreven: Koop een echt paard.... was een vrouwtje met een haflinger best leuk beestje maar qua hoogte niet mooi
Zou voor mij een reden zijn om je oog dicht te meppen.
Hoe haal je het in je hoofd?![]()
Besef je wel dat er mensen zijn die geen superduur sportpaard kunnen aanschaffen?
Of dat er mensen zijn die gewoon graag een haflinger nemen en tja dat het beestje niet 10 cm groter is,kan zij niks aan doen.
Nee bij mij zou je het slecht hebben