heb m ook binnen, helaas stond er ook geen commentaar op alleen overal voldaan aangevinkt, had graag een cijfer gehad, maar helaas... ach ben al lang blij dat ik m heb!!
De zenuwen slaan nu toe bij mij moet 4 juni examen doen dus aanstaande vrijdag. Hoop zo dat ik niet dicht sla met het examen of iets stom doe zoals bijv. de grondbalk op 1,20 leggen ipv 2,20 daar ben ik echt bang voor
weten jullie trouwes hoe het zit met herkansing?, moet je dan weer zelf 1 combi meenemen ik hoorde dat je er 2 moest meenemen?
Mjoor
Geplaatst: 02-06-10 08:33
IVAANAA__ schreef:
weten jullie trouwes hoe het zit met herkansing?, moet je dan weer zelf 1 combi meenemen ik hoorde dat je er 2 moest meenemen?
Naar mijn weten hoef je maar 1 combinatie mee te nemen. Dit jaar krijg je nog een oproep voor een herkansing. De volgende jaren moet je het zelf even aangeven.
Mariek_
Geplaatst: 04-06-10 09:52
Nou, gister hadden we in Apeldoorn examen. Ik ben geslaagd voor het lesgeven, en gezakt voor het rijden. Ik ging voornamelijk voor het lesgeven, dus ben allang blij Zelfs de springles ging goed haha! Ik vond het wel jammer dat je geen commentaar kreeg van de jury. Na de les moest ik naar hen toekomen en kreeg ik een kruisverhoor, maar verder zeiden ze niets. Had toch graag vast gehoord wat ze er zelf van vonden. En van het eigen rijden had ik het wel een beetje verwacht. Van het tweede paard kon ik de gebruiksaanwijzing niet vinden Er zijn er bij ons 4 gezakt voor het rijden en 2 voor het lesgeven.
Ik ben dik geslaagd voor het lesgeven volgens de curusleidster een van de best van de groep. Maar helaas helaas gezakt op het rijden. Reed er te weinig aan dus paarden liepen wel maar werden niet "getraind" en dat willen ze dus blijkbaar graag zien. Ga wel voor het herexamen en dan dus maar meer aan de paarden gaan rijden en dan hopen dat ik het wel haal want wil graag de instructeur 3 gaan doen
Ik heb vandaag mijn diploma binnen gehad na 1,5 week. Er staat niet veel commentaar op: bij het rijden staat er per paard het impuls/rechtgerichtzijn enz... en daar staat soms matig achter en soms voldoende. Er staat één keer "hand iets te breed" en één keer "paard blijft wat stak" en één keer "paard verbeterd erg goed"
Bij het lesgeven heb ik alles voldaan en staat er als commentaar bij. * haar les was erg goed. geeft goede aanwijzingen en begeleid de ruiters goed. * afstanden kunnen nog beter uitgemeten worden
Mijn springles ging niet zo heel goed haha
Het diploma is wel erg mooi trouwens
thysvisscher
Geplaatst: 05-06-10 09:56
leuk dat jullie er wel commmentaar bij hadden, wij kregen alleen een lijstje waarbij alles "voldaan" was afgevinkt......
TemptationV
Geplaatst: 05-06-10 17:30
thysvisscher schreef:
leuk dat jullie er wel commmentaar bij hadden, wij kregen alleen een lijstje waarbij alles "voldaan" was afgevinkt......
Ik verwacht het ook wel dat het ergens deze week binnen komt. Hoop het iig wel, want ga volgende week op vakantie en wil 'm voor die tijd stiekem wel gezien hebben
Commentaar op mijn diploma was wel bijzonder gekeken naar mijn paard... Hebben de hele cursus (eigenlijk al 7 jaar sinds ik mijn schimmel heb) gewerkt aan de ontspanning van mijn schimmel. Hij heeft ontzettend veel moeite met 'het wat dieper gaan'. Meneer loopt liever als een tuiger. Hij verbeterde echt wel steeds meer. En ook op de cursus examen dag ontspande hij best en wilde ook wel dieper lopen dan zijn eigen houding. Maar wat is dan het commentaar? Paard 1 loopt te diep dan vraag ik mij af of er wel goed naar ons is gekeken. Hij heeft nog nooit te diep gelopen. Naja ik zie het dan maar als compliment
Enne ook al ben je gezakt, gewoon voor de herkansing gaan hoor! Het is zo'n spannende dag geweest en er wordt zoveel druk op je gelegt. Logisch dat het niet altijd in een keer lukt. Nou, dan doe je er toch iets langer over?