Helaas moet je er gewoon heel hard voor werken ( voor mijn centjes ook trouwens
). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Helaas moet je er gewoon heel hard voor werken ( voor mijn centjes ook trouwens
).
).
Citaat:En niet om het een of ander...
De gemiddelde autorijles kost ook 60 euro per uur hoorTrek daar 20 euro voor het gebruik van de auto af en voila... je zit aan de kosten van de gemiddelde priveles per uur...
)
Marijkjuh schreef:D'r worden echt belachelijke opmerkingen gemaakt over dat een paard niet mooier gaat lopen van een dure rijbroek of mooie set. Denken jullie nou echt dat mensen die spullen kopen omdat ze denken dat hun paarden er beter van gaan lopen of dat het rijden er beter uit ziet. Je koopt die spullen omdat je ze mooi vind. En ik snap het nut niet van geld uitgeven aan dure kleding, sieraden of uitgaan, maar daar loop ik toch ook niet over te zeuren?!?

KiWiKo schreef:mijn peerd toont een heel stuk sjieker in een mooi setje

AaronYve schreef:Ik vind het hier een beetje ver gaan hoor, waarom moet iets duur zijn voordat het goed is?
Waarom is het voor sommige niet te begrijpen dat er mensen zijn die 17,50 voor een uur vragen aan huis komen en tevens een super goeie achtergrond hebben (diploma's, werkervaring bij goeie stallen ect) en dus wel super goeie lessen geven.
Ik heb verschillende mensen laten komen en de duurste voor 35 euro p. uur was tevens de slechtste..

Nadya schreef:Hoeft ook gelukkig helemaal niets met elkaar te maken te hebben, hoor, patjelisa.
AaronYve schreef:Nee is geen hobby is haar werk, ze heeft haar eigen paarden verkocht om haar werk als instructrice te kunne uitvoeren.
En omdat je zegt hobby, voor jou moet het duur zijn anders kan het niet?
En dat bedoel ik dus.. zucht..
patjelisa schreef:Nadya schreef:Hoeft ook gelukkig helemaal niets met elkaar te maken te hebben, hoor, patjelisa.
Maar sommige mensen combineren het wel met elkaar.
dat mensen zich meer bezig houden met setjes als met goede les, goed zadel of wat dan ook..
Als je zelf gewoon wat meer geld heb voor je paardjes waarom niet..
En daarbij zorgen wij eerst dat voor alle drie de hoefsmid, dierenarts, passend zadel, les enz enz goed is voordat ik aan dekjes denk.
En dat ik er 70 heb heeft heel ergens anders mee te maken.
). Hij loopt er prima bij, krijgt alle zorg die nodig is, alles wordt prima bijgehouden en gecheckt. Laat ook rustig een holistisch DA komen om hem eens door te lichten e.d.
), no problem, maar ik geef mijn overige geld liever uit aan mijn kind, mijzelf, onze andere huisdieren, mijn huis, mijn vrienden en vele andere zaken......
!!!) rond loopt of niet. Mij wel, want die kleur ga ik hem echt niet aandoen....
AaronYve schreef:Nee is geen hobby is haar werk, ze heeft haar eigen paarden verkocht om haar werk als instructrice te kunne uitvoeren.
En omdat je zegt hobby, voor jou moet het duur zijn anders kan het niet?
En dat bedoel ik dus.. zucht..
patjelisa schreef:En dat ik er 70 heb heeft heel ergens anders mee te maken.
dat maakt me dan net niks uit! Een ander is misschien met minder tevreden en vind haar instructie geweldig op haar niveau.AaronYve schreef:Omdat ze zich wil inzetten voor de klanten en dus geen tijd heeft voor de paarden, dat is de reden.
En wat is daar mis mee, dachten meer mensen maar zo