Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fjordlover93 schreef:waarom zou k een opleiding moeten doen??? het is niet op een manege ofzo hoor!!!!
morgen is het al... 

) en daarna een stuk het bos in uitstappen nou ja gelukkig was toen het einde van de dag.
maar ze vonden het reuze interessant dat ze dit nu zelf konden, ze gingen het aan het einde van de les zelfs aan de ouders voordoen!
Mies7 schreef:En ik geef ook les aan o.a. kinderen... Bij een ponyclub heb ik groepen met recreatie- en wedstrijdruitertjes. En op de manege geef ik les aan invalide kinderen.
Haar ouders zijn er ook mee eens en de eigenaresse van de shetlander ook.
Al wat jaar op mijn eigen pony's.
Vind het heel leuk om te doen. Domirenza (van bokt) rijdt nog bij mij en RianneEline (van bokt) heeft ook bij mij gereden. 
KimH schreef:Sinds een half jaar geef ik kinderlesjes in de catagorie van 6 tot 11 jaar op een manege, in het begin vond ik het erg moeilijk maar ik lijk steeds beter mijn draai daarin te vinden. Het lijkt me wel leuk om ervaringen uit te wisselen en tips te geven en te ontvangen bv, hoe ga je om met een stelletje kletsmajoors etc.
Mocht hier al een topic over bestaan zou ik graag de link willen, zodat deze dan maar gesloten wordt
groetjes Kim