Allemaal, op wat voor paard je ook rijdt, veel plezier en succes met de wedstrijden!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stravero schreef:Ik heb Taco gezien in de brabanthallenmet paard&koets! samen met Quint.. ik weet niet hoe die fjord in het echt heet maar t is een hengst
ze deden daar pas de deux, die toen op quint reed, dat is een college(?) van iemand die ik ken
mooi paardje!
Taaclover schreef:Koudbloeden in de sport.
Als ieder nou gewoon lekker doet waar hij zin in heeft en zich met zichzelf bezig houdt is heel deze discussie niet nodig lijkt mij
Snoevie schreef:mee eens.
en ik ben wel benieuwd hoe jouw dikke eigenwijze tinker het gaat doen op de wedstrijden
dobbel schreef:Nou en ook hier iemand die met een tinker gaat starten, en we zien wel waar we stranden.
hier een picca van op een oeffenwedstrijd, waar ik overgens 2 keer 1ste werdt (was onderling met alleen tinkers)
oeffenwedstrijd er op met ook alleen tinkers werdt ik laatste.
we zijn nu al een tijdje hard aan het oeffenen, en mijn instructrice zegt ook, tja de ene keer zal je wel scoren en de andere keer niet, daar moet je tegen kunnen.
http://www.tinkerbarn.nl/photogallery/G ... HRM7NN.jpg
Overgens zie ik soms paarden in het Z en dan vraag ik me echt af hoe ze daar gekomen zijn, ongeacht het ras.
dobbel schreef:punten te sprokkelen noem ik het maar.
tottaly schreef:waarom heb jij geen 'echte' halflinger als ik vragen mag?
op de fotos zie ik geen verschil tussen de joue en andere
tottaly schreef:achja, misschien heeft deze wel een stipje van nog geen halve millimeter, en is deze haf 'anders' dan de andere!:P
maar kwa beweging.. als ik naar je fotos kijk zie ik niets anders ..
ladylay schreef:tottaly schreef:achja, misschien heeft deze wel een stipje van nog geen halve millimeter, en is deze haf 'anders' dan de andere!:P
erg grappig![]()
maar zeker wel...ze loopt net zo als een gewone pony....
achterbeen goed ondertredend, ruim
in hoeverre een klein paard dat kan uiteraard
Citaat:achja, misschien heeft deze wel een stipje van nog geen halve millimeter, en is deze haf 'anders' dan de andere!:P
erg grappig![]()
maar zeker wel...ze loopt net zo als een gewone pony....
achterbeen goed ondertredend, ruim
in hoeverre een klein paard dat kan uiteraard
leuk dat je het grappig vond![]()
maar als ik kijk naar je fotos..
zie ik in hoevere echt niets anders..
en hij tilt zijn achterbenen beter op..?
ik denk toch dat dit wel een beetje onzin is.. dat je paard 'anders'is
tuurlijk heb je het oudetype-nieuwetype
net zoals een barokkefries-nieuwe type, maar ik vind het juist stoer als je het kan met een
'ouderwets paard' denk dat iedereen zijn eigen paard wel 'speciaal' vind,
maar denk niet dat je nu méér kans maakt omdat je paard volgens jou anders is
ladylay schreef:dat kan.....maar ik denk daar wel zo over....
de rijfoto's zijn idd niet heel spectaculair , maa rik maak haa rin het echt mee...
en weet dat ze net zo loopt als een 'gewone' pony, overduidelijk