Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Otje_Elliot schreef:Misser schreef:'Mooi paard', onderaan een protocol met een verliespunt. Was vast lief bedoeld
.
Paard was ervan overtuigd dat de hertjes langs de bak erop uit waren hem aan te vallen, dus die proef ging erg hard...
klinkt als Hazerswoude-dorp
Ilja000 schreef:Als FNRS jury zie ik regelmatig ruitertjes die nog maar net op les zitten... Hier een meisje in de F1, duidelijk overzenuwachtig. Halthouden ging net aan met meterslange teugels (braaaave pony) en toen moest ze groeten. Groeten? Ze keek nog maar eens om naar de voorlezer. "Ja," zei die, " Daar zit de jury (wijzend naar mij) en die moet je groeten". Kind kijkt naar mij, nog eens naar de voorlezer, haalt haar schouders op, kijkt nog eens naar mij, denkt nog eens na... GROETEN!!!!! Hup, teugels op de hals en uitbundig met 2 handjes zwaaienEn die pony braaf blijven staan. *grijns*
olijf schreef:Paard spoort niet!!
Stond er op mijn protecol, moest ik wel even over nadenken
Ilja000 schreef:Als FNRS jury zie ik regelmatig ruitertjes die nog maar net op les zitten... Hier een meisje in de F1, duidelijk overzenuwachtig. Halthouden ging net aan met meterslange teugels (braaaave pony) en toen moest ze groeten. Groeten? Ze keek nog maar eens om naar de voorlezer. "Ja," zei die, " Daar zit de jury (wijzend naar mij) en die moet je groeten". Kind kijkt naar mij, nog eens naar de voorlezer, haalt haar schouders op, kijkt nog eens naar mij, denkt nog eens na... GROETEN!!!!! Hup, teugels op de hals en uitbundig met 2 handjes zwaaienEn die pony braaf blijven staan. *grijns*
Flew schreef:Onderlinge wedstrijd met Nanza. Ze hadden in de bak een stukje bij C afgezet met balkjes zodat daar de jurytafel + jury en schrijver konden staan. Helaas is Nanza doodsbenauwd voor balkjes. Zijn dus niet bepaald bij C in de buurt gekomen + dat het proefje een béétje hard ging. Stond er onderaan de protocol: leuke combinatie! Jammer dat we jullie niet van dichtbij hebben gezien.
Puera schreef:olijf schreef:Paard spoort niet!!
Dat liet mijn instructrice (zelf ook jury) ook wel op het protocol schrijven. Leuk dan die reactie van de betreffende ruiter: "Paard spoort niet? Huh, ze spoort zelf niet!"
avanti4ever schreef:ik heb n keer bij de uitreiking te horn gekregen dat ik zaag??:S ik helemaal uit mn slof paardje was heel gevoelig 1 ophouding en hij bewoog zelf heen en weer helaas.. kon er echt niet aan doen geprobeert uit te leggen..lukte niet ik nog bozer resultaat 3 wedstrijden geschorst nu praat ik wel over onderling en pakweg 10 jaar geleden .. maar ik vond t zo erg dat ze mij daarvan beschuldigde terwijl ik echt anti zaag ben (tenzij je paard op hol slaat)
olijf schreef:Paard spoort niet!!