Verzorging is bij mij bij de paarden standaard een 7 en bij de pony's een 8.
Een hele mooie witte schimmel kan een 8 krijgen en verder vind ik het een onzincijfer

*edit* en dat is pagina 12

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:11 blz over de verzorging???? Jemig, dat jullie daar zo lang over kunnen kletsen![]()
Verzorging is bij mij bij de paarden standaard een 7 en bij de pony's een 8.
Een hele mooie witte schimmel kan een 8 krijgen en verder vind ik het een onzincijfer
*edit* en dat is pagina 12
amondi schreef:een witte schimmel?? is dat niet pleonasme of contaminatie of parabool? ( is 30 jaar overheen gegaan)
Maar als je bedoelt een schone schimmel, dan maak je RK weer blij. Mij niet want een schone bruine of schone vos wordt dan gediscrimeerd t.o.v. de schimmel.
amondi schreef:Mij niet want een schone bruine of schone vos wordt dan gediscrimeerd t.o.v. de schimmel.
runningkawa schreef:Kawa is nu aan het veranderen in een vliegenschimmel
wat nu?
wat nu?
wat nu?
KarinvdM schreef:
Ik had die anderefoto eigenlijk bewust geplaatst. Het ging me om de helm namelijk.
oosterhoff schreef:Een iets te dun of iets te dik paard zou ik echt niet afstraffen. Een paard waar je de ribben echt van ziet zitten vind ik toch wel te mager. Daarbij zou ik dat niet afstraffen tot een 5. Een nog net niet totaal bevestigde middendraf krijgt toch ook geen 5 maar daar krijg je geen 10 voor.
Ik weet hoe erg het is als je paard maar niet dikker wil worden ondanks dat je er alles aan doet. Ik heb dat met mijn huidige paard ook jaren gehad. Ik heb even gezocht naar een foto. Dan weet ik bijna zeker dat jullie dat ook geen wedstrijdconditie vinden. Helaas kan ik hem niet vinden ik zal eens bij mijn ouders thuis kijken.
Fitzroy schreef:Als ik nu iemand in de ring krijg met een oranje schabrak en oranje handschoenen, moet ik zeggen dat ik dat wel ontzettend stoer vind. 't is een overweging waard om er extra punten aan te geven
runningkawa schreef:Bij het springen, jaren terug in de oertijd
toen daar ook nog alles gevlochten werd en met wit sjabrak getart werd, had tijdens de wk mijn toenmalige instructeur oranje plakband gebruikt (ja was ook nog die oertijd dat men plakband gebruikte)
En daar werd erg vreemd om gekeken.
Denk net zo vreemd als men dat nu in de dressuur zou doen
Maar ik moet zeggen dat je wel lef hebt, dat nu toe doen in je proefje
Lielle schreef:@hananya, diverse mensen die in deze discussie verwikkeld zijn krigen niet eens meer een punt voor verzorging, dus om dat nou ophef te noemen
Lielle schreef:waar jureer jij dit weekend Fitz? Ik heb ze in de kast liggen (voor het springen) Ik kan wel een paar punten in het m2 gebruiken
Flurk schreef:KarinvdM schreef:http://www.vdmerwe.com/albums/dk2005/DSCN0013.sized.jpg
Ik had die anderefoto eigenlijk bewust geplaatst. Het ging me om de helm namelijk.
ik vind het jasje aan de ruime kant en kom nu niet hoger dan een 7
Fitzroy schreef:Verzorging is bij mij bij de paarden standaard een 7 en bij de pony's een 8.