Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lielle schreef:Wat versta je onder een normale afstand? Ik vind het onacceptabel als Pablo slaat (en dat doet hij als ik niet oplet) als iemand mij op de binnenhoefslag passeert.
!
). Ik blijf niet aan de gang, ik wil ook normaal losrijden. smit_ilse schreef:ik was laatst op wedstrijd en na de prijsuitreiking bleef ik nog even hangen. De jury zei tegen het secretariaat over een jongen dat hij maar niet in de dressuur moest gaan zn pony liep te hard. Deze jongen heeft er ontzettend veel plezier in en inderdaad zn pony liep hard en schrok van een hoek maar dat hadden bijna alle paarden daar. Dat de jury dit zei zat de jongen schuin tegenover hun. Al was dat over mij gezegd en ik hoorde dat dan zou diegene toch een hele foute aan mij hebben. We doen het als 1e voor de lol en het is leuk als je er punten bijkrijgt.
tomcat701 schreef:Oh wat ik ook vervelend vind is als mensen iemand anders (die bv niet kan rijden) uit laten stappen. Waarom moet er zo nodig iemand op??? Ze kunnen er toch ook naast lopen? Of op hun eigen stal een keer een rond je stappen?
Zo heb ik ongeveer 10 min naar een op hol geslagen paard zitten kijken met iemand er op die niet kon rijden.
Nou dan ga je niet lekker je proef in hoor!
GeJe schreef:Amondi... er zijn ook jongens die kiezen voor dressuur, dan moet je ze niet direct weer naar de springring verwijzen of het bos insturen
Maar meestal als ze dan gaan praten hoor je het ook al;) MyWishMax schreef:Haha ge-wel-dig.
Het klopt nog ookMaar meestal als ze dan gaan praten hoor je het ook al;)