Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MissBay schreef:hoorde het van iemand die gisteren bij het overleg had gezeten. ik vind het ook echt heel stom. geloof dat de KNHS nog werkt aan een strategie om dit allemaal uit te leggen. vind dat ze dan op z'n minst korting moeten geven op cursusgeld van aankomend jaar.
plus, ik heb zelf straks (als ik lesgeven haal) alles gedaan, behalve Longeren. moet ik dan nog een apart examen weer gaan doen? of mag ik dan toch wel door...?
Lienie_F schreef:MissBay schreef:hoorde het van iemand die gisteren bij het overleg had gezeten. ik vind het ook echt heel stom. geloof dat de KNHS nog werkt aan een strategie om dit allemaal uit te leggen. vind dat ze dan op z'n minst korting moeten geven op cursusgeld van aankomend jaar.
plus, ik heb zelf straks (als ik lesgeven haal) alles gedaan, behalve Longeren. moet ik dan nog een apart examen weer gaan doen? of mag ik dan toch wel door...?
als jullie allemaal een klacht insturen dan krijgen jullie vast wel korting, het is wel banketstaaf...
MissBay schreef:hoorde het van iemand die gisteren bij het overleg had gezeten. ik vind het ook echt heel stom. geloof dat de KNHS nog werkt aan een strategie om dit allemaal uit te leggen. vind dat ze dan op z'n minst korting moeten geven op cursusgeld van aankomend jaar.
_Noor schreef:Indd. Kijk je hebt er altijd wat van opgestoken van de modules dat is helemaal niet verkeerd, maar het kost ook flink geld dus dat vind ik wel een factor die ze mee moeten wegen.
Nu even afwachten welke informatie ze in juli allemaal op de site gaan zetten.