Dus idd dezelfde naam Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Chaos schreef:Ik ook. Mijn moeders cursus was echt slecht terwijl ik de mijne echt als waardevol heb beschouwd.
Ja dat maakt echt veel verschil.
Voor mij is het positief dat ik de cursus heb gedaan bij degen van wie ik ook priveles heb, het sloot mooi op elkaar aan.
nacho_lein schreef:Zonder eigen rijden, hoeft niet te rijden
Als je met rijden doet, je kan kiezen om geen springexamen af te leggen. Het enige verschil is dat je dat geen niveau 3 Allround mag doen, wel dressuur
in Bunschoten 
Chaos schreef:nacho_lein schreef:Zonder eigen rijden, hoeft niet te rijden
Als je met rijden doet, je kan kiezen om geen springexamen af te leggen. Het enige verschil is dat je dat geen niveau 3 Allround mag doen, wel dressuur
Zonder eigen rijden moet afhankelijk van de locatie gewoon mee dressuren en als je geluk hebt mee springen.
. Zonder rijden, bij mij op school. 17 november start ik
_chico_ schreef:Chaos schreef:
Zonder eigen rijden moet afhankelijk van de locatie gewoon mee dressuren en als je geluk hebt mee springen.
hoe werkt dat dan?! Moet je op het paard van je combi? Dat gaat hem dan niet worden haha
Alleen nog even kijken of die kan laden
Nog een weekje en dan begint t
. 
LiVetime schreef:Ergens mis ik die cursus toch wel weer
Was enorm opgelucht toen ik die achter de rug had, maar nu ik jullie er weer zo over hoor had het ook wel weer wat.. In de bak staan, kijken naar anderen die les geven.. in theorieruimte zitten om het boek door te nemen.. Dooooooooodmoe weer thuis komen 's avond tegen 23:30
LiVetime schreef:Ergens mis ik die cursus toch wel weer
Was enorm opgelucht toen ik die achter de rug had, maar nu ik jullie er weer zo over hoor had het ook wel weer wat.. In de bak staan, kijken naar anderen die les geven.. in theorieruimte zitten om het boek door te nemen.. Dooooooooodmoe weer thuis komen 's avond tegen 23:30
guppekop schreef:LiVetime schreef:Ergens mis ik die cursus toch wel weer
bij mij begint het maandagavond pas, maar mén wat ben ik zenuwachtig