Iemand toevallig van plan om de niv 2 met rijden (dressuur) te doen in Didam?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(sorry voor het storen mevrouw van het secretariaat maar als je een rekening van het lidmaatschap hebt oid moet dat daar toch ook opstaan?
liefhelietje schreef:Ok, nou we zullen zien. Weet iemand eigenlijk ook waarom ze een paard bijv. zullen afkeuren?
MJR84 schreef:@ m_ss: denk dat je het over mij hebt, ik twijfel idd ivm met de leeftijd van mijn paard (hij is 20). Hij is eerlijk, superfit, loopt regelmatig wedstrijden en doet dit allemaal ijverig en met heel veel plezier. Dit paard heeft Z-dressuur gelopen, dat is het probleem ook niet.. Ik twijfel omdat je ook moet springen en hij dit nooit gedaan heeft. En aangezien hij 20 is wil ik 'm niet hier niet te veel mee belasten. Geloof dat ie het verder met 2 hoeven in z'n neus aankan
m_ss schreef:@chendo: voor zover ik weet moet je echt via een vereniging lid zijn van de knhs.
voor het persoonsnummer (6cijfers) ben ik zo lui geweest om gewoon even het secretariaat van 'mijn' vereniging te bellen(sorry voor het storen mevrouw van het secretariaat maar als je een rekening van het lidmaatschap hebt oid moet dat daar toch ook opstaan?
asjemenou schreef:liefhelietje schreef:Ok, nou we zullen zien. Weet iemand eigenlijk ook waarom ze een paard bijv. zullen afkeuren?
Kreupel, onbetrouwbaar, veel te klein, niet na te rijden.
Maar het is echt al snel goed hoor, als je paard gewoon fijn te rijden is en stap-draf-galop is geen probleem, dan komt het helemaal goed.
Wijken hoeft er niet eens fatsoenlijk op te zitten, leert ie wel tijdens de cursus.
alleen willen de meningen over wat "fijn te rijden" is nog wel eens verschillen
).
sorry voor het warrige verhaal maar je snapt het wel toch?