Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:jury schreef:dat mag je ook geen aftrek voor krijgen.
na het groeten is de proef gewoon klaar en al ga je in de handstand de ring uit, ook daar kun je geen extra punten voor krijgen.
Nu wel idd, maar bij de oude proeven nietIk heb ook wel eens een onvoldoende gekregen omdat mijn paard stil ging staan om aan zijn been te jeuken..
mariskalove schreef:mijn arabier is na de galop best druk. ik had haar teruggenomen uit de galop(bij c) en moest een volte rijden en vlak daarna weer aanspringen. paard was helemaal hyper(niet ontspannen en liep als een sneltrein) en ik had voor die volte een 7 met het commentaar "iets te snel"! ik kon wel lachen, want mn paard ging echt veel te snel, zat half in draf en half in galop, kreeg daarna voor t aanspringen ook nog een 8!

KarinvdM schreef:_Pien_ schreef:Nou, jeetje wat een verhalen lees ik hier!!![]()
![]()
dit is toch schandalig als je als jury lid hier tussen zou staan, geen enkele vereniging/ ruiter zou je nog serieus nemen...toch?
Tja, iedereen maakt fouten, juryleden vormen daarop geen uitzondering hoor.
Mar77 schreef:Heb vroeger ooit eens een wedstrijd voor een vriendin gereden.
allebei blond, haar in een netje en gaan! heeft nog een winstpunt opgeleverd ook.....
Blijkbaar wordt daar niet genoeg aandacht aan besteed... friendly schreef:Mar77 schreef:Heb vroeger ooit eens een wedstrijd voor een vriendin gereden.
allebei blond, haar in een netje en gaan! heeft nog een winstpunt opgeleverd ook.....
Onderling of officieel? Hoe dan ook, ik vind dit niet kunnen. Dan is je vriendin oneerlijk aan die winstpunt gekomen. Persoonlijk zou ik daar niet mee kunnen leven. Ik ben meer van het eerlijk mijn winstpunten verkrijgen. Wel oerstom van die jury dat die niks doorhad.Blijkbaar wordt daar niet genoeg aandacht aan besteed...
kleinvosje schreef:Voglens mij mag een jury om id vragen, als hij of zij twijfels heeft over de juiste persoon!
KarinvdM schreef:kleinvosje schreef:Voglens mij mag een jury om id vragen, als hij of zij twijfels heeft over de juiste persoon!
Zoek die maar eens op in de reglementen dan.
Heb jij je paspoort bij je als je op concours bent en de ring in gaat? Ik niet!![]()
Ik vind het ook een sterk verhaal, dat kan je alleen doen op een plek waar je normaal nooit start en waar niemand je kent.
KarinvdM schreef:kleinvosje schreef:Voglens mij mag een jury om id vragen, als hij of zij twijfels heeft over de juiste persoon!
Zoek die maar eens op in de reglementen dan.
Heb jij je paspoort bij je als je op concours bent en de ring in gaat? Ik niet!![]()
Beauty_J schreef:ik had dit weekend een wedstrijd en ik moet op de volte aanspringen in galop en mij paard geeft een flinke bok. en ik vlieg er een end af ben meteen opgestapt en alsnog aangesprongen en had gewoon een 6 op mijn volte.. en aangaloperen