Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
15carlijn15 schreef:VEGASS schreef:Ik heb achter elkaar mijn punten gereden. Paard zelf ingereden en in anderhalf jaar door naar het M2. Nu mist hij gewoon de kracht nog om te verzamelen en te gaan zitten, dus gaat het ff wat trager. Ik weet ook dat hij eigenlijk nog niet toe is aan het M2 maar ik vind het zo leuk om te starten. Daarom doen we het dus gewoon, we moeten dan mazzel hebben en er mag niets misgaan, dan hebben we een puntje binnen.
Lukt het niet dan is het niet de schuld van de jury. Er zijn inderdaad mensen en die hebben altijd wel een excuus waarom ze geen winst halen. Of een strenge jury, of een slechte bak,.....en vul zo maar wat anders in.
Kijk gewoon eens kritisch naar je zelf en je paard, en face gewoon dat het nog niet ging zoals het moest gaan. Geeft toch niets, dan ben je niets minder als een ander.
Gewoon nog ff lekker doortrainen en de dag komt vanzelf dat je er wel klaar voor bent.
Doe je best allemaal,
kun je misschien niet beter even terug gaan naar m1? En rij je lrv?
Maar de jury schreef bij ieder onderdeel haar commentaar, en je gelooft het mss niet, maar ze heeft echt alles gezien wat ik zelf voelde (zonder dat het van de kant af er zo slecht uitzag.) Van zo'n jury kan ik dan zeggen: die heeft er echt verstand van en een goede rijtechtnische kijk er op. En die jury van het 1e rondje, die heeft het nog niet echt begrepen...
maar is bijv.wel lekker handig als je nog een puntje nodig hebt
ilse86 schreef:Precies, en dat is nou het hele eiereten. Als je hoge cijfers krijgt bij een voor je gevoel slechte proef, hoor je niemand klagen.
Sannnn schreef:Ook zijn er paar 6- jes proeven langs gekomen. Maar ik heb nu echt met mijn eigen ogen gezien dat je er echt niet meer van kan maken...
ilse86 schreef:@ superwoman
Ja, maar dat is juist hetgene dat sommige mensen vaak uit het oog verliezen. Ik kan me er echt over verbazen hoe sommige mensen door het lint gaan door het jurycommentaar.

vibabu schreef:ilse86 schreef:Haha dat is verrot ja! Heb ik ook gehad. eerste proef 199 en tweede proef 175, terwijl er voor mijn gevoel niet zoveel verschil in zat! Ach ja...
Het was dezelfde proef, op hetzelfde moment. 2 jury's bij een kampioenschap.
ilse86 schreef:Haha dat is verrot ja! Heb ik ook gehad. eerste proef 199 en tweede proef 175, terwijl er voor mijn gevoel niet zoveel verschil in zat! Ach ja...
[/quote]
Ik vind dat je dan weer niks aan het commentaar want is het nou goed geweest of niet? (ik zal niet ontkennen dat hij idd wel eens lateraal wil gaan lopen)