tot ik mijn huidige paard ben gaan uitbrengen.
ik haal nu 3en en 9ens.
bijna nooit meer een 6-jes proef.
een heel enkele keer ja als hij wat lauw is.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Dus toch dat andere paard gekocht, moonprayer
Relaxed schreef:Of dat er iemand die bij de combinatie hoort vlak naast je auto gaat staan tijdens de proef, zodat ze lekker mee kunnen luisteren wat je zegt.. Afgelopen zaterdag had ik dat ook, dan gaat het raampje dus mooi ff dicht
Nou prima, dat mag. De ringmeester zij keurig tegen haar dat ze nog precies 3 minuten had, daarna moest ze er echt in. Na 3 minuten zij de ringmeester haar weer dat ze nu echt de ring in moest. Toen moest haar jasje nog aan, bandages af en uitgebreid worden ingespoten tegen de vliegen. Ze ging naar de ring, en ging eerst nog een paar minuten naast de ring rijden, voordat ze zich meldde bij de jury. Bleek dus dat de jury haar coupon niet had (foutje van secretariaat). Dus de persoon die bij haar was, snel naar de auto om een reservecoupon op te halen. (kon ze zelf niks aan doen). Uiteindelijk kreeg ze een startteken van de jury, moest ze eerst nog een voorlezer gaan regelen!!!!!!!!!!! Toen ze eindelijk iemand had gevonden kon ze eindelijk beginnen. Heb je dus 3 combinaties in de ring gehad en je loopt ruim een kwartier uit!!!!!!! Toen mijn moeder mijn coupon ophaalde had ze wel -6 ervoor. En terecht!!!!!!! flower1983 schreef:Wat vinden jullie van deze dan: Vanmorgen had ik concours. Ik startte Z2 en voor mij was een Z1 combinatie. Ze kon er al in maar wou graag op haar eigen tijd starten, dus ik moest ook nog even wachten. (moest een paard snel daarna rijden, dus had wel ietsje haastNou prima, dat mag. De ringmeester zij keurig tegen haar dat ze nog precies 3 minuten had, daarna moest ze er echt in. Na 3 minuten zij de ringmeester haar weer dat ze nu echt de ring in moest. Toen moest haar jasje nog aan, bandages af en uitgebreid worden ingespoten tegen de vliegen. Ze ging naar de ring, en ging eerst nog een paar minuten naast de ring rijden, voordat ze zich meldde bij de jury. Bleek dus dat de jury haar coupon niet had (foutje van secretariaat). Dus de persoon die bij haar was, snel naar de auto om een reservecoupon op te halen. (kon ze zelf niks aan doen). Uiteindelijk kreeg ze een startteken van de jury, moest ze eerst nog een voorlezer gaan regelen!!!!!!!!!!! Toen ze eindelijk iemand had gevonden kon ze eindelijk beginnen. Heb je dus 3 combinaties in de ring gehad en je loopt ruim een kwartier uit!!!!!!! Toen mijn moeder mijn coupon ophaalde had ze wel -6 ervoor. En terecht!!!!!!!

Anoeska schreef:Zullen we weer terug gaan naar het onderwerp: "Waar een jury zich aan ergert".
TeeGee schreef:Niet echt een ergernis maar wel erg vervelend. Zaterdag jureren, begon om 15 uur. Was netjes een half uur van te voren aanwezig en om 14.55 had ik nog geen mapje met coupons, net als mijn 5 collega juryleden.