Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Replay schreef:Is er tijdens de cursus geen commentaar gegeven op je manier van lesgeven? Vaak als je al langer les hebt gegeven, heb je je eigen manier gecreëerd die soms niet in de manieren van de instructeur vallen, waardoor je commentaar kunt krijgen om het aan te passen!
Ik had er bij niveau 2 een meisje bij zitten, die al jaren lesgaf maar die niet wilde veranderen en daardoor, denk ik, is gezakt op het lesgeven! Was een beetje te arrogant!
of te zacht praat, maar als ik zo in Oosterhoff dr profiel kijk, zit alles wel goed bij haar.
Replay schreef:Is er tijdens de cursus geen commentaar gegeven op je manier van lesgeven? Vaak als je al langer les hebt gegeven, heb je je eigen manier gecreëerd die soms niet in de manieren van de instructeur vallen, waardoor je commentaar kunt krijgen om het aan te passen!
Ik had er bij niveau 2 een meisje bij zitten, die al jaren lesgaf maar die niet wilde veranderen en daardoor, denk ik, is gezakt op het lesgeven! Was een beetje te arrogant!
acacia schreef:Replay schreef:Is er tijdens de cursus geen commentaar gegeven op je manier van lesgeven? Vaak als je al langer les hebt gegeven, heb je je eigen manier gecreëerd die soms niet in de manieren van de instructeur vallen, waardoor je commentaar kunt krijgen om het aan te passen!
Nou, ben ik het dus wéér niet mee eens !![]()
Bij ons werd er juist GELUKKIG elke week gezegd dat er niet 1 manier bestaat, of goed is, om les te geven. Een ieder doet het op zijn eigen manier en daar kijkt de jury ook echt wel doorheen. Mits je echt de examenopdracht niet volbrengt.
Ze willen echt jouw manier van lesgeven niet veranderen, tenzij je zulke onzin uitkraamtof te zacht praat, maar als ik zo in Oosterhoff dr profiel kijk, zit alles wel goed bij haar.
Roxannev schreef:Sorry dat ik zo binnenkom, maar ik heb eventjes een vraagje over de Orun. Misschien dat jullie dit weten?
Volgend school jaar 2009-2010 bieden ze via school de Basis Orun aan. Nu is het zo dat ik 19-09-2009 pas 17 wordt, en dus 01-04-1010 nog geen 18 ben.
Volgens school zijn de regels veranderd en mag je met 17 jaar wel examen doen, maar op de KNHS site staat :
Er geldt een minimum leeftijdseis van 17 jaar, die per 1 april van het desbetreffende cursusjaar moet zijn bereikt.
Wie weet hoe dit zit?