Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tamtam

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:26

Uums schreef:
Marietje, ik denk dat Tamtam bedoelt dat het bit voor het losrijden uiteraard schoon was, maar dat het paard tijdens het losrijden al zo fijn liep te schuimen dat het bij aanvang van de proef niet meer schoon oogde Knipoog

Helemaal goed begrepen. Ik ben juist zo'n muts die alles voor de wedstrijd keurig schoonmaakt en in het vet zet, maar blijkbaar is het soms gewoon nooit goed....

Prinsloveuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:31

achja weinig van aantrekken

ik kreeg eerst comentaar van een meisje die de koffie kwam brengen bij de jury
ze vroeg of ik mijn pony wel genoeg te eten gaf. ik vroeg waar slaat dat op. zegt ze jaa hijs een beetje mager. ikke zo hallooo hij is een arabier en die worden zoiezo niet dik maar ik weet niet waar jij je mee bemoeit jij bent het KOFFMEISJE doe gewoon je werk! loopt ze boos weg komt de jury uit het hokje en die bood hun exuses aan voor dat rare kind ze zeiden dat ze absoluut ongelijk had en dat ik een prachtige pony had :S
ik d8 naja ookee danmaar maar mijn pony was niet mager je zag zijn ribben niet en hij krijgt in de winter smorgen 1 schep brok en s'avonds 2 + schep pulp en hij word niet dikker dan dat.
maar nu ze zomer is aangebroken en het gras omhoog svhiet word ie wel een stuk dikker en nu is ie helemaal prachtig

mja wat ik wil zeggen is trek het je maar niet te veel aan tenzij het nuttig comentaar is zoals dat je pony te gespannen is enz.

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:03

Prins Loveuu... ze had zich er niet mee moeten bemoeien maar je had ook wel iets minder heftig kunnen reageren hoor!

ze is 'maar' het koffiemeisje maar ze was waarschijnlijk gewoon vrijwilliger en had het beste voor met je pony. In plaats van zo te reageren had je ook gewoon uit kunnen leggen waarom dat zo is. Had ze er nog wat van geleerd ook zonder uitgefoeterd te worden!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:11

Prinsloveuu, nu krijg ik een beetje zo'n film idee..
zij had zich er inderdaad niets mee moeten bemoeien, maar jij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij niet mager was, en bedanken dat ze zo oplettend was....

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:17

Prinsloveuu schreef:
maar ik weet niet waar jij je mee bemoeit jij bent het KOFFMEISJE doe gewoon je werk! .

Zonder vrijwilligers geen wedstrijd dus die dien je met respect te behandelen of ze nu gelijk hebben of niet. Als ik die jury was geweest had je bij mij niet meer in de ring hoeven verschijnen wegens beledigen van het personeel. De arogantie zeg.....
Dat ze toevallig koffie brengt naar een jurywagen wil niet zeggen dat ze minder is dan jij of ik of minder verstand heeft van paarden (misschien juist verre van dat). En ook arabieren kunnen te dun zijn, die zijn niet standaard te mager, even voor jouw info.

Misschien maar weer eens een topic omhoog halen over uitspraken van ruiters op wedstrijden?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:18

Ik denk trouwens dat het hele verhaal is opgeblazen. Iig beetje dikke duim werk. Wie reageert er nu zo en dan daarna de jury de excusses maken voor de opmerking van dat meisje. Jaja..

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:28

Sammie... mijn steun heb je...
toen ik het verhaal las had ik zo iets zo van ja je wil zo veel mogelijk berichtjes..... dus verdaai/zuig je het uit je duim verhaal...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:30

Oké mensen, laten we nu weer ontopic gaan, voordat dit topic wordt gesloten wegens penny alarm Clown .

Raket: ik ben ook wel benieuwd naar die opmerking Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:36

Uums schreef:
Marietje, ik denk dat Tamtam bedoelt dat het bit voor het losrijden uiteraard schoon was, maar dat het paard tijdens het losrijden al zo fijn liep te schuimen dat het bij aanvang van de proef niet meer schoon oogde Knipoog

Dacht dat mijn post ook wel duidelijk was, maar helaas Tong uitsteken

Ik bedoelde meer van: het is toch heel normaal om voor de proeven en tussen de proeven door je hele tuig schoon te maken en je paard opnieuw te poetsen (sarcastisch bedoeld dus)

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:37

heb ik nooit last mee, mijn paard schuimt amper Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:50

Over koffie"meisjes" heb ik ook nog wel wat te zeiken... Vrouw, ergens in de veertig ging het alleen om in dit geval. Liep met drie kleine grietjes (jaar of 8/9, NIET overdreven) de jury's van drank te voorzien. Eén van de drie grietjes liep te sjouwen met zo'n frisdrankkrat met daarin vier (max 6 in een krat) anderhalveliterflessen. Madame zelf had helemaal niets vast, kinderen droegen alles (ook nog iemand bekertjes en iemand een thermoskan). Ik was aan het fotograferen en keek dat even aan, dacht bij mezelf "waarom laat je in godsnaam die krat tillen door zo'n klein grietje als je zelf niets vast heb"... Schijnbaar had madame door dat ik stond te kijken, want ze bood me heel vriendelijk aan: "wil je ook wat te drinken?"

Ik had zelf wat te drinken bij me, dus heb daarvoor bedankt. Toen veranderde haar toon: "nou gelukkig maar want je had toch niets gekregen, je zat zó ontzettend te loeren..!"

Toen viel m'n mond echt open van verbazing....

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:01

Jemig Nouvel.
Waar ze tegenwoordig het lef wel niet vandaan halen.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:17

Mijn mond zou dan in eerste instantie ook openvallen van verbazing maar ik zou haar daarna gelijk even op haar nummer hebben gezet!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:40

Marietje: nee, de ironie ontging me - wellicht met dank aan de 'ect ect ect' toevoeging Knipoog

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:44

wat heb je toen gezegd Nouks ??
mijn mond zou ook openvallen van verbazing Gaaaap

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 06:57

Ach wellicht had die vrouw last van dr rug en mocht ze niks tillen, nood breekt wetten. Vind iedereen wel erg snel klaarstaan met zn oordeel zeg.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 07:20

Misschien wilde dat kind van 8 heel graag dat krat dragen....

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 09:11

Bij ons op de club zijn het ook vaak meisjes van 9 die het drinken doen,
omdat er al veel leden van ons zijn die moeten schrijven etc.
De ouderen zijn meestal in de kantine of iets anders nuttigs aan het doen.
Waarom zouden die meisjes dat niet kunnen?
Ik vind dat een goed karweitje voor hun, als je ze laat schrijven
komt er (niet altijd, wel vaak) een raar handschrift uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 12:41

Tuurlijk, misschien wilde dat grietje het wel heel graag, misschien had madame last van haar rug, maar dan nog: had zelf ook op z'n minst IETS gedragen en roep dan niet dat ik toch niets had gekregen omdat ik zó ontzettend zat te loeren... Logisch dat daarnaar wordt gekeken als je zo'n achtjarig grietje ziet sjouwen met een kilo of 6-7. Neem dan op z'n minst zelf ook twee flessen op de arm.

Ik heb er verder niet op gereageerd... Wist echt niet wat ik moest zeggen en ze waren toen alweer redelijk wat verder gelopen.

Wat betreft klusjes voor 8/9-jarigen: tuurlijk, zijn prima klusjes. Maar laat ze niet met een kilo of 6-7 rond sjouwen. Het terrein was bovendien nogal raar ingedeeld, waardoor ze ontzettende einden moesten sjouwen met het drinken. Plus dat ik dat soort meisjes ook geregeld de coupons zie ophalen, lijkt me heel wat minder zwaar voor die grietjes.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:10

@Nouks, waar maak je je toch zo druk om Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:13

Tis maar wat je verstaat onder "je druk maken"... Ik reageer enkel op de reacties op m'n 1e post hier over....

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 13:58

De reactie van die vrouw vind ik inderdaad ook wel raar Tong uitsteken..

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:29

Ik heb nog niet veel gek comentaar gehad, maar ik heb wel eens op mijn coupon gehad:
Sporen horizontaal dragen, je kan sporen niet eens verticaal dragen? Verward

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:31

Misschien dat je sporen naar beneden wijzen, dat zie ik erg vaak op wedstrijd bij mijn mededeelnemers Tong uitsteken

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:44

op de protocol van een vriendin van me stond: liet jij nou de hele tijd windjes, of was dat je paard?