Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisa_vitrus schreef:lang geleden, toen reed ik mijn eerste wedstrijd op een manege pony. Moest ik groeten, ja wist ik veel hoe het moest dus ik zwaaide maarkrijg je erbij dat je moet leren groeten.. ja was mn eerste allereerste wedstrijd en dan zetten die mensen mij nog als allereerste van iedereen ook.
Lilian__ schreef:Kan je een klacht indienen bij de KNHS als een jury vreselijke opmerkingen tegen je hebt gemaakt?
jori_X schreef:Ik was nog erg jong (denk 9 ofzo) en had een B-pony (mijn eerste eigen pony). Een echte leerpony dus van 21jaar. Ga ik na de proef naar de jury toe, zegt ze: 'volgens mij is je pony wel aan het eind van zn latijn'.
Eerst wist ik natuurlijk niet wat het betekende, maar na uitleg van mn moeder moest ik wel een paar traantjes wegpinkenHet was gewoon een oude pony die nog plezier had aan rijden etc
Mijn moeder is ook zelf jury. Bij een ponyconcours kwam de moeder van de ruiter voor de proef naar mn moeder toe en zei: 'Wil je er rekening mee houden dat de pony niet in de rechtergalop wil'
Juist, ik ga van tevoren ook even naar de jury: wil je er rekening mee houden dat hij niet zo goed wil wijken, dat hij af en toe achter de loodlijn kruipt etc![]()
Bij ons eigen concours kregen we een klacht van iemand. Een slank (dus niet mager) meisje had haar proef gereden en gaat naar de jury. Pakt de jury zijn portemonnee en zegt: [i]'hier heb je een euro, ga maar een broodje hamburger kopen want jij bent echt veel te dun'.
Je moet het lef maar hebben [/i]:P
panache schreef:me stiefvader kwam me coupon brengen, het eerste wat de jury zei :'ooh kasanova springbloed'![]()
ik kwam bij de jury en het eerste wat mij gevraagd werd was :'ga je nog springen' ??
ik vond het een beetje apart want ik kwam puur voor de dressuur en waarom zou springbloed niet kunnen dressuren??
toen vertelde ik dat ik niet sprong met hem, en toen kwam de vraag waarom niet?!
uiteindelijk kreeg ik dan m'n commentaar op me proef, we zijn wel 5e geworden met 189 (welverdiend al zeg ik het zelf) ..
ik dacht dat ik afgerekend zou worden op het 'springbloed'...
blacklight schreef:Was vergeten mijn PEESBESCHERMERS af te doen. Had een wat oudere jury
Stond er onder mijn coupon; volgende keer de BESCHERMPEZEN af doen
Latruda schreef:Lang lang geleden toen ik nog westrijden reed kreeg ik van de Jury grote complimenten over hoe ik mijn tuiger aan het lopen had![]()
dan groeit je trots toch wel even.
_10_ schreef:Latruda schreef:Lang lang geleden toen ik nog westrijden reed kreeg ik van de Jury grote complimenten over hoe ik mijn tuiger aan het lopen had![]()
dan groeit je trots toch wel even.
En dat vond je raar
(dit is namelijk een topic voor rare uitspraken!)
phaser schreef:De jury laat TIJDENS een proef iemand die niets met de proef te maken had, binnenkomen in de piste.
Deze man kende iemand van de jury en mocht ongestoord de piste betreden.
Het paard verschiet van de man en de jury geeft minpunten omdat deze verschoot en heel even aansprong in galop terwijl hij aan het draven was...
Splinter schreef:phaser schreef:De jury laat TIJDENS een proef iemand die niets met de proef te maken had, binnenkomen in de piste.
Deze man kende iemand van de jury en mocht ongestoord de piste betreden.
Het paard verschiet van de man en de jury geeft minpunten omdat deze verschoot en heel even aansprong in galop terwijl hij aan het draven was...
??
met zn 2en in 1 ring??
_10_ schreef:@Kaatje77, ik vind dat de jury je terecht heeft gestarft hoor!
Je mag gewoon niet praten tijdens je proef, ook niet in de B, gelden gewoon dezelfde regels als voor ieder ander.
(alleen die -1 klopt nietwel aftrek in je cijfers onder het mom van stemhulp)