Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeaulijn schreef:Ja nou, er was best veel onduidelijkheid over hoe en wat en later bleek het wel mee te vallen. Maar ik zat mezelf ook wel gestressed te maken met de tijd die we hadden, helemaal met het springen. Ik denk dat ik er sowieso geruster heen ga, omdat ik nu weet wat ik moet verwachten en wat er van me verwacht wordt.
Ik ga het gewoon halen in juli!![]()
Veel succes nog voor degenen die moeten. Maak veel uren met lesgeven zodat je goed inzicht krijgt in het verbeteren van het rijden op dat moment!!
knollentuin schreef:ah en staat daar dan het commentaar op dat er met je examen op geschreven is? lijkt me wel leuk om dat te weten en altijd leerzaam ..
Mjoor schreef:knollentuin schreef:ah en staat daar dan het commentaar op dat er met je examen op geschreven is? lijkt me wel leuk om dat te weten en altijd leerzaam ..
Ik kreeg inderdaad bij mijn diploma een 3 protocollen met voldoendes (kon ook onvoldoende of goed zijn) en nog veel commentaar erbij.
Wel leerzaam inderdaad!
Bjarni schreef:Yes! Ben gisteren ook geslaagd (volgens de onofficiële uitslag dan) Nu maar wachten op het papiertje!
Vond het wel een pittige dag hoor, had ook echt een rotgevoel (iedereen kreeg tijdens de evaluatie alleen de negatieve punten te horen, geen positieve opmerking niks).
Waren er ook 4 van de 10 gezakt, schijnt te kloppen met het slagingspercentage van 65 % de eerste keer maar ik vond het nog best veel.