Overigens, een opmerking over mijn dressuurgedeelte: 'Veel uitstraling'....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Somebody_ schreef:kaatje77 schreef:Nou, super toch.
Ik heb nl ook die opleiding gedaan, maar bij mij staan er geen cijfers op, vandaar dat ik vroeg.
Bij mij staat er bij:
Houding: 10!
Zit: 10! Voldoende gesloten en souplesse
Juistheid en effect van de hulpen: 10! Mooie stille aanleuning
Aanpassingsvermogen: 10! Paarden lopen fijn in aanleuning, paarden netjes aan het werkgezet, ondernemend bezig.
oosterhoff schreef:Voor diegenen die nog examen moeten doen kan ik jullie aanraden het vast te leggen op video!! Ook als je zeker weet dat je gaat slagen.
Ik heb mijn protocollen binnen en het lijkt er wel op dat ze naar iemand anders hebben zitten kijken.
wat een tegenvaller!!!
Het komt er op neer dat ik echt helemaal niets kan.
Somebody_ schreef:En nog een vraag aan degene die zeeeer onverwachts gezakt was op het lesgeven, die fulltime lesgeeft *sorry de naam kwijt*. Heb je nog verhaal gehaald? Of in ieder geval iets gedaan om erachter te komen wat nu het 'probleem' was? Vindt het nog steeds heel vreemd hoor...
ben ik even kwijt..
Dat is weer eens wat anders dan elke dag 3 uren privé
Ze hebben bij mij inderdaad ook eerst gevraagd om mijn naam, voor de zekerheid, denk ik dan maar. Bij het rijden hebben ze alleen naar de armnummers gekeken, vooraf alleen een praatje wat de bedoeling was en in welke volgorde we moesten wisselen. (Van lage nummers, naar hoge nummers)
)