ik ben meestal zo geconcentreerd dat ik en geen tijd heb om te kijken en niet echt gezellig kijk omdat ik zo bezig ben

Af en toe doe ik dan zo een noodgedwongen lachje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
asjemenou schreef:Ik heb onder mijn proef altijd tijd om naar de jury te kijken!
Niet heel de tijd, maar als ik bv op de AC lijn moet zijn, dan zie ik toch heel duidelijk wat de jury doet. Kan moeilijk de andere kant op kijken
_10_ schreef:asjemenou schreef:Ik heb onder mijn proef altijd tijd om naar de jury te kijken!
Niet heel de tijd, maar als ik bv op de AC lijn moet zijn, dan zie ik toch heel duidelijk wat de jury doet. Kan moeilijk de andere kant op kijken
Nou sorry hoor, maar als ik een proef rij let ik liever op m'n paard en mezelf dan op wat de jury doet!
Tuurlijk zie je het weleens, vooral na een oefening in de loze ruimte's maar minimaal 70% van een proef ben ik aan het rijden en met de proef/ het paard/ mezelf en de oefening bezig!
asjemenou schreef:Maar al kijk je tijdens een proef maar 3 keer naar de jury, als de jury dan alle drie de keren de andere kant op zit te kijken, dan is dat heel ergerlijk, en dan vraag je je toch echt af waarom je je proefje nog aan het rijden bent.
asjemenou schreef:_10_ schreef:Ik heb onder mijn proef altijd tijd om naar de jury te kijken!
Nou sorry hoor, maar als ik een proef rij let ik liever op m'n paard en mezelf dan op wat de jury doet!
Tuurlijk zie je het weleens, vooral na een oefening in de loze ruimte's maar minimaal 70% van een proef ben ik aan het rijden en met de proef/ het paard/ mezelf en de oefening bezig!
_10_ schreef:asjemenou schreef:Maar al kijk je tijdens een proef maar 3 keer naar de jury, als de jury dan alle drie de keren de andere kant op zit te kijken, dan is dat heel ergerlijk, en dan vraag je je toch echt af waarom je je proefje nog aan het rijden bent.
Onzin! Ik kijk met jureren heel vaak even naar het boekje of naar de coupon van de schrijfster om te kijken of het goed gaat!!!!
Daarbij zie ik ook weleens iets 'mis' gaan in de ring naast me of bij het losrijden en dan kijk ik ook een paar seconde daarheen, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet zie wat er met de ruiter in mijn ring gebeurt!
_10_ schreef:asjemenou schreef:Maar al kijk je tijdens een proef maar 3 keer naar de jury, als de jury dan alle drie de keren de andere kant op zit te kijken, dan is dat heel ergerlijk, en dan vraag je je toch echt af waarom je je proefje nog aan het rijden bent.
Onzin! Ik kijk met jureren heel vaak even naar het boekje of naar de coupon van de schrijfster om te kijken of het goed gaat!!!!
Daarbij zie ik ook weleens iets 'mis' gaan in de ring naast me of bij het losrijden en dan kijk ik ook een paar seconde daarheen, maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet zie wat er met de ruiter in mijn ring gebeurt!
_10_ schreef:lauraenabe schreef:niet echt een rare uitspraak maar meer iets wat er niet hoort te staan... Ik had een jury die mij volgens mij niet helemaal mocht, en die keek dus ook echt de hele proef niet (en het begin ging echt super goed) en toen ston er op mijn protocol: 'Pony niet omtrekken bij de A'..... Hoe weet zij wat ik deed als ze niet eens kijkt ze zat op dat moment de andere kant op te kijken en allerlij van dat soort dingen had ik zaterdag
Heb jij een automaatje onder je??? Dat je de tijd hebt om de gehele proef naar de jury te kijken
Je bent in elk geval lekker geconcentreerd met je proef bezig
_10_ schreef:Lauraenabe, ik geef alleen aan dat je ONMOGELIJK de gehele proef de tijd hebt naar de jury te kijken!
En die loze stukjes vlakbij de C zal de jury gebruiken om even in het boekje te kijken of bij de schrijver of het allemaal goed gaat
m.a.w. Ik denk dat het wel mee zal vallen met hoevaak de jury dingen niet ziet
lauraenabe schreef:_10_ schreef:Lauraenabe, ik geef alleen aan dat je ONMOGELIJK de gehele proef de tijd hebt naar de jury te kijken!
En die loze stukjes vlakbij de C zal de jury gebruiken om even in het boekje te kijken of bij de schrijver of het allemaal goed gaat
m.a.w. Ik denk dat het wel mee zal vallen met hoevaak de jury dingen niet ziet
maar als ik zie dat ze niet kijkt terwijl ik mijn wending maak en dan laat ze opschrijven dat ik mijn pony omtrek..... (wat ik niet eens deed) en nog meer van die dingen klopt er iets niet en iemand die ook geen goede proef reed (iig niet veel beter dan mij) en die krijgt zoveel punten meer dan klopt er ook niets van...
En ik was niet de enige die hier last van had op die wedstrijd in de B waren er ook met dat probleem
lauraenabe schreef:maar als ik zie dat ze niet kijkt terwijl ik mijn wending maak en dan laat ze opschrijven dat ik mijn pony omtrek..... (wat ik niet eens deed) en nog meer van die dingen klopt er iets niet en iemand die ook geen goede proef reed (iig niet veel beter dan mij) en die krijgt zoveel punten meer dan klopt er ook niets van...
En ik was niet de enige die hier last van had op die wedstrijd in de B waren er ook met dat probleem
Melanieetjuh schreef:Bij sommige jury's telt de afstamming, ras etc ook mee.. Erg triest.. dus misschien daardoor..