Ook ik ben vandaag geslaagd , commentaar? Alleen maar positief en dat ik les MOET gaan geven, yahoeeeee... Ja Henny wat schreeuwde je hard, heb nog koppijn
Ik had trouwens opdracht 3, de opdracht met de beginselen naar het weiken. Heb vooral volte's verkleind en weer vergroot. Verder veel op houding van de ruiter gelet, daardoor iets minder op de houding van het paard. Springen gaat bij mij normaal nooit helemaal fantastisch, maar vandaag ging eigenlijk alles best soepel! Ben eigenlijk best wel tevreden over mijn les! Kan met een goed gevoel terugkijken op deze dag!
nou goed buiten de bak om was het ook zeer roumoerig met paardne. maar ook omdat ze deuren buiten aan het schuren waren. ik probeerde daar juist boven uit te komen om zo voor iedereen duidelijk moest zijn, maar goed verder geen commentaar en ben ik zeer tevreden over de combinaties die goed hun best deden en over hoe ht liep.
Ik vind de cursus daarvoor een beetje te algemeen. Volgens mij studeren er jaarlijks honderden `instructeurs`af. Wat dat betreft zou het meer toevoegen als er een strenge selectie was voor je kunt inschrijven en bij de examens, zodat je papiertje ook echt iets bijzonders is.
het gaat er toch ook om dat je verzekerd bent etc? en dat je kennis hebt over algemene zaken?
het zou ook niet echt eerlijk zijn als ze tegen de een die bijvoorbeeld bij niveau 3 M geklasseerd is zeggen dat ie niet mee mag doen. en tegen een andere die ook M geklasseerd is zeggen dat ie wel mee mag doen