Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Otje schreef:Ja die Henst "Onbekend" is zeker beroemd ... ik zie hem althans vaak op de startlijsten staan
Traiectum schreef:Niet echt een rare uitspraak, meer een jury die er niet helemaal bij was:
Tijdens het halthouden - groeten trok m'n pony vrolijk de teugels uit m'n handen en ging uitgebreid haar neus krabben. Commentaar: "mooi vierkant" en ik kreeg er een zeven voor.
poes schreef:Ze is toch wel verduidelijking gaan vragen ?
_Tamara schreef:Iemand van ons op concour was tegen gezegt dat ie het paard beter naar de slager kon doen.
_Tamara schreef:Iemand van ons op concour was tegen gezegt dat ie het paard beter naar de slager kon doen.
Meetje22 schreef:_Tamara schreef:Iemand van ons op concour was tegen gezegt dat ie het paard beter naar de slager kon doen.
Om eerlijk te zijn geloof ik geen barst van wat die persoon heeft gezegd.
Ik denk niet dat er 1 jury zal zijn die zijn hobby op het spel zet met zo'n opmerking.
Sodera schreef:Dat is idd niet normaal.. Ik kom zelf ook uit de hoek en weet dat er een aantal juryleden zijn die redelijk recht voor zn/haar raap zijn, maar wel altijd eerlijk en over het algemeen ook terecht...
Hoop dat diegene tegen wie dit gezegd is, ook een brief naar de KNHS gaat schrijven??
lauraenabe schreef:niet echt een rare uitspraak maar meer iets wat er niet hoort te staan... Ik had een jury die mij volgens mij niet helemaal mocht, en die keek dus ook echt de hele proef niet (en het begin ging echt super goed) en toen ston er op mijn protocol: 'Pony niet omtrekken bij de A'..... Hoe weet zij wat ik deed als ze niet eens kijkt ze zat op dat moment de andere kant op te kijken en allerlij van dat soort dingen had ik zaterdag