Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:22

Schande voor de dressuursport, ah me hoela! Clown. Weet je wanneer je pas leuk commentaar krijgt?, als je op een oud, niet soepel meer manegepaard gaat rijden, dan krijg je echt dingen naar je hoofd gegooid?!

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:33

wij hebben ook 1x een hele rare jury gehad,
bij mijn club rijd een meisje haar pony ging verkopen, ze reed de laatste wedstrijd op haar pony en toen kreeg ze van de jury te horen dat ze de pony beter weg kon doen want het was een slechte pony, het zou nooit wat worden.. bij een a/b combinatie..

en diezelfde jury tegen een ander meisje van mijn club, je kan beter stoppen met dressuur, dat gaat nooit wat worden met die pony, je kan beter gaan springen. ik vind niet dat een jury dat mag zeggen eigenlijk.. ze is ook nog L2/M1 geworden met die pony en die pony is ook later meermalig kampioen geworden in de dressuur Knipoog

en die jury tegen mij bij de jury auto dat ik mn been er meer aan mocht leggen bij de galop, ik antwoorde daarop dat ze dan zou gaan bokken, zegt zij: nee hij gaat helemaal niet bokken!! alsof zij daar meer van weet dan ik. op dat moment had thinka gewoon nog erg veel moeite met de galop en ze bokte dan ook regelmatig.

Lindaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:19

Ik had zaterdag een proef op een lastige pony.. Ik galoppeerde aan. ging netjes, maar in de galop gaf de pony een serie hele hoge bokken.

Stond er op mijn briefje : Keurige galop

Daarna weer draven. deed pony niet, pony ging gewoon door. tot hij ineens stopte.. ik vloog bijna eraf, nog net niet. ik hing half op de hals van de pony. Haha!

Kreeg ik voor die overgang een 8 met commentaar: Netjes gedaan, blijf wat meer rechtop zitten. Clown

Blinde jury Cool

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:44

Otje schreef:
Ja die Henst "Onbekend" is zeker beroemd ... ik zie hem althans vaak op de startlijsten staan *LOL*

Ja ik ben ook zeer trots op mijn paard met als vader Onbekend Cool

Ik weet zijn vader wel,maar er zit geen papier bij,dus wordt het toch automatisch onbekend Knipoog

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:46

daar gaat het om! Ja

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:48

Een paar wedstrijden terug had ik terecht lage punten.
Maar heel weinig commentaar. Dit vond ik jammer stond er bij een punt'

zie negen.

Ja dan moet er wel commentaar bij 9 zijn. En die was er dus niet!? Lekker vaag Dromen

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:40

Haha!

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:34

ik heb ook een keer grappig commentaar op mijn protecol gehad
ik reed toen met mijn jazz merrie mijn eerste landelijke wedstrijd hc paard gespannen ik gespannen 1 groot drama Haha! in me eerste proef
moest ik hk gebroken lijn rijden ging goed aangekomen bij de k gaat ze staan bokken niet normaal staat er op me protecol

STOUT Haha! Haha! Haha!

ik heb er echt ontzettend om kunnen lachen.

voor dat ik me 2de proef begon ben ik er vanaf gevallen ik mocht van de jury toch me 2de proef gewoon rijden
en heb toen ook nog 180 punten gehaald Cool

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 23:14

Traiectum schreef:
Niet echt een rare uitspraak, meer een jury die er niet helemaal bij was:
Tijdens het halthouden - groeten trok m'n pony vrolijk de teugels uit m'n handen en ging uitgebreid haar neus krabben. Commentaar: "mooi vierkant" en ik kreeg er een zeven voor. Verward

had ik ook Nagelbijten / Gniffelen moest halthouden op de B-E lijn, en pony ging even lekker krabben Nagelbijten / Gniffelen
ik mompelde nog in mezelf gemenerik Clown
op mijn protecol een nette 7, zonder commentaar Nagelbijten / Gniffelen

voeger op de manege reed ik onderlinge wedstrijden op een niet zo makkelijk fjordje:
onderaan protecol: dappere keuze om op saskia te gaan, ze is niet zo makkelijk Nagelbijten / Gniffelen
op protecol stond ook bij gebroken lijn 5 m, zuinig Vork

zelfde proef andere pony, weer gebroken lijn 5 m. ik rijd m tot ik X, schrijft de jury, 5 m te groot Clown

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 23:24

ik had nou nog niet egt gek commentaar Haha!
wel af en toe héél veel punten verschil... ik met fnrs laatst 238 punten en ik was 1e en de laatste had 198 punten
dat scheelde wel héél veel

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 18:34

Vriendin van me afgelopen zondag, L1 dressuur.

Staat er voor houding/zit van de ruiter: 5
onder aan protecol: Je hebt een zeer nette houding!

Verward

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:19

Ze is toch wel verduidelijking gaan vragen ?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:21

poes schreef:
Ze is toch wel verduidelijking gaan vragen ?

We hebben helaas pas in de auto goed gekeken naar punten etc.
Toen ze dr coupons kreeg was ze wel erg blij met die opmerking, maar we hadden niet direct naar het cijfer gekeken.. achteraf wel jammer ja

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:32

Heb een paar weken geleden ook wedstrijd gereden.
Kreeg voor mijn eerste rampzalige proef 175 punten.
Mijn tweede proef was 200% beter en daar kreeg ik dus 176 punten voor.
1 punt verschil maar de proeven waren een wereld van verschil.
Dus ik naar de jury om te vragen hoe dat zat,krijg ik te horen dat mijn paard een houten plank was,die niet buigzaam door de bochten ging Verward
Vervolgens zei ze: Je bent een volwassen vrouw en hebt zelf je paard uitgekozen.
Was je nou een klein meisje op een shetlandertje met een kort nekje geweest had ik het wel door de vingers gezien Koe

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:36

Iemand van ons op concour was tegen gezegt dat ie het paard beter naar de slager kon doen. Bloos!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:39

_Tamara schreef:
Iemand van ons op concour was tegen gezegt dat ie het paard beter naar de slager kon doen. Bloos!

Zo, ik zou pis nijdig worden als iemand dat van mijn pony zou zeggen Bloos!
Laatst bijgewerkt door _Christine op 24-04-08 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:42

Ik ook hoor, ik zou het echt niet pikken. Bloos!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:43

_Tamara schreef:

Om eerlijk te zijn geloof ik geen barst van wat die persoon heeft gezegd.
Ik denk niet dat er 1 jury zal zijn die zijn hobby op het spel zet met zo'n opmerking.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:44

Meetje22 schreef:
_Tamara schreef:

Om eerlijk te zijn geloof ik geen barst van wat die persoon heeft gezegd.
Ik denk niet dat er 1 jury zal zijn die zijn hobby op het spel zet met zo'n opmerking.

Dat denk ik ook. Sommige juryleden kunnen best ver gaan in hun opmerkingen, maar geloof er niks van dat deze opmerking is gemaakt

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:46

Dan geloven jullie het niet maar het is wel zo, ik ga ook geen namen noemen.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:13

Dat is idd niet normaal.. Ik kom zelf ook uit de hoek en weet dat er een aantal juryleden zijn die redelijk recht voor zn/haar raap zijn, maar wel altijd eerlijk en over het algemeen ook terecht...

Hoop dat diegene tegen wie dit gezegd is, ook een brief naar de KNHS gaat schrijven??

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:05

Ik heb ooit gehad, Paard spoort niet.. Toevallig zat hij ook allemaal gek te doen , en rare geluiden te maken. Maar ze bedoelde ermee dat hij niet goed in het spoor liep. Tis maar net hoe je het interperteert Haha!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 19:15

Sodera schreef:
Dat is idd niet normaal.. Ik kom zelf ook uit de hoek en weet dat er een aantal juryleden zijn die redelijk recht voor zn/haar raap zijn, maar wel altijd eerlijk en over het algemeen ook terecht...

Hoop dat diegene tegen wie dit gezegd is, ook een brief naar de KNHS gaat schrijven??

Denk 't wel, want het is natuurlijk niet echt leuk als dat tegen je wordt gezegt. Tong uitsteken

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 15:27

niet echt een rare uitspraak maar meer iets wat er niet hoort te staan... Ik had een jury die mij volgens mij niet helemaal mocht, en die keek dus ook echt de hele proef niet (en het begin ging echt super goed) en toen ston er op mijn protocol: 'Pony niet omtrekken bij de A'..... Hoe weet zij wat ik deed als ze niet eens kijkt ze zat op dat moment de andere kant op te kijken en allerlij van dat soort dingen had ik zaterdag

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:05

lauraenabe schreef:
niet echt een rare uitspraak maar meer iets wat er niet hoort te staan... Ik had een jury die mij volgens mij niet helemaal mocht, en die keek dus ook echt de hele proef niet (en het begin ging echt super goed) en toen ston er op mijn protocol: 'Pony niet omtrekken bij de A'..... Hoe weet zij wat ik deed als ze niet eens kijkt ze zat op dat moment de andere kant op te kijken en allerlij van dat soort dingen had ik zaterdag

Heb jij een automaatje onder je??? Dat je de tijd hebt om de gehele proef naar de jury te kijken Verward
Je bent in elk geval lekker geconcentreerd met je proef bezig