Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

oosterhoff schreef:Voor diegenen die nog examen moeten doen kan ik jullie aanraden het vast te leggen op video!! Ook als je zeker weet dat je gaat slagen.
Ik heb mijn protocollen binnen en het lijkt er wel op dat ze naar iemand anders hebben zitten kijken.
wat een tegenvaller!!!
Het komt er op neer dat ik echt helemaal niets kan.

. Het moet toch allemaal transparanter en duidelijker? Nou laat ze dan al die cijfers gewoon bekend maken zodat je zelf weet waar je aan toe bent. Simpel toch?
maar ik heb hem echt
. Mijn ORUN instructeurs diploma fase 4....
Morgen eens even een lijstje ervoor halen.....
MargrietJonk schreef:Tjonge jonge wat een gehannes om al die cijfers. Het moet toch allemaal transparanter en duidelijker? Nou laat ze dan al die cijfers gewoon bekend maken zodat je zelf weet waar je aan toe bent. Simpel toch?
![]()
Ik ben net thuis van een ritje Volendam Voorthuizen en terug Volendam. Ik kan het nog bijna niet gelovenmaar ik heb hem echt
![]()
![]()
![]()
MargrietJonk schreef:Tjonge jonge wat een gehannes om al die cijfers. Het moet toch allemaal transparanter en duidelijker? Nou laat ze dan al die cijfers gewoon bekend maken zodat je zelf weet waar je aan toe bent. Simpel toch?
![]()
Ik ben net thuis van een ritje Volendam Voorthuizen en terug Volendam. Ik kan het nog bijna niet gelovenmaar ik heb hem echt
![]()
![]()
![]()
oosterhoff schreef:In de reflectie kwam eigenlijk alleen naar voren dat ik de eerste hindernis van de dubbel meer uit de korte zijde had moeten halen om hem passend te maken. deze stond op 16 a 17 meter uit de korte zijde. dat is ruim voldoende om de sprong passend te maken. in het boek staat minimaal 10!!!
Verder gaf hij aan dat ik bezig was geweest met het tempo en de wending en dat dat wel goed was. Nu staat op mijn protocol dat ik juist daar meer aan had moeten werken en meer aandacht aan had moeten besteden......
bij het onderdeel geven van training/lessen alles onvoldoende. Moest meer bezig zijn met rijtichniek. meer functionele informatie verschaffen en meer bezig zijn met nageeflijkheid/balans en zelfhouding. heb voorbeelden gegeven van hoe aky op een paard moet zitten. Ik zei zelfs een keer perongeluk dat een van de dames haar tieten naar voren moest doen. dat ze wat arogganter moesten zitten ed. Ik ben bezig geweest met tegen de hand aanrijden, dat vervolgens iemand dat niet zo snel oppakt is dan toch niet mijn schuld, je hebt maar 15 minuten. dan kan je dat nog 20 keer zeggen maar volgens mij werkt dat niet. Verder ben ik bezig geweest met overgangen en dat een paard op eigen benen moet lopen en niet aan de vookant zwaarder moet worden als je vooruit rijd ed (neem toch aan dat je dan bezig bent met de balans?!!)
De nacontrole was ook te sumier hoewel ik na de les nog doorgenomen heb met de dames wat ze zouden kunnen doen als ze zelf gingen rijden en waar ze aan konden werken en of ze nog vragen hadden....
Wat er staat is voor mij voolkomen onherkenbaar. het lijkt echt het protocol van een ander.
Mijn instructrise vond het ook heel raar en onterecht. Die heeft heel erg haar best gedaan om een aantal van ons te laten slagen. Denk dat ze niet meer met cijfers werken en dus ook niet middelen. Ze heeft aangegeven dat wat ze ook deed of zei het geen invloed meer had op de uitslag.
BuenaVista schreef:MargrietJonk schreef:
Tjonge jonge wat een gehannes om al die cijfers. Het moet toch allemaal transparanter en duidelijker? Nou laat ze dan al die cijfers gewoon bekend maken zodat je zelf weet waar je aan toe bent. Simpel toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zat voor ons.. Je had echt een onwijs leuk mobiele ring/smstoon
Nimroy schreef:MargrietJonk schreef:Tjonge jonge wat een gehannes om al die cijfers. Het moet toch allemaal transparanter en duidelijker? Nou laat ze dan al die cijfers gewoon bekend maken zodat je zelf weet waar je aan toe bent. Simpel toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je de instructeurs of de examinatoren?
Gefeliciteerd ermee!!
MargrietJonk schreef:Nimroy schreef:Bedoel je de instructeurs of de examinatoren?
Gefeliciteerd ermee!!
Zo iezo de instructeurs. Deze hebben ook een cijfer die wel degelijk mee telt voor je eindcijfer examen.
Bijvoorbeeld. Mijn cijfers rijden: opleiding 7 examen: 6
lesgeven: opleiding 6 1/2 examen: 8
OP mijn examen protocollen stond dat beschreven plus het commentaar dat ze hadden. Dan snap je ook hoe of wat.