Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ezter schreef:Tja ik reed een aantal weken geleden, krijg ik bij een van de eerste onderdelen 'meer voorwaarts' tot een keer of 4 toe, en dan ineens 'paard loopt weg' ja ehm wat wil je nou??
Paard was geen steek veranderd trouwens, liep hele proef gewoon netjes, beheerst maar was absoluut wel aan het been. Helaas heeft hij een beetje een korte draf en een zeer evenwichtige galop (is ook geen jong paard dus beter in balans) wat blijkbaar in de B wordt opgevat als niet voorwaarts....zucht
xSiep schreef:schande voor de dressuursportlekker aardig!
offtopic: volgens mij heb ik jou zien rijden bij paard & passie! kan dat kloppen? witte tinkers en de naam gryffindor komen me heel bekend voor
Jeanneee_ schreef:@ shar_ianne >hihi dan heb ik je laatst zien rijden in Oostwold (alweer een tijdje geleden hoor)zag er best netjes uit hoor
Otje schreef:Ja die Henst "Onbekend" is zeker beroemd ... ik zie hem althans vaak op de startlijsten staan
Careano schreef:Hmm, ik vind dit nog wel meevallen heb wel veel ergere dingen gehoord bij wedstrijden bij ons..
Meisje moest maar stoppen met dressuur rijden want ze had totaal geen gevoel voor haar paard. Terwijl dat meisje echt altijd supergoed en heel eerlijk rijdt.. Meisje had toen ook 125 punten en ging verhaal halen bij de jury, dat kreeg ze te horen.. Ze zat scheef, d'r pony was scheef en ze kon maar beter helemaal stoppen met rijden.
Ohja, en onze pony liep als een hert
Lynnlovesyou schreef:Careano schreef:Hmm, ik vind dit nog wel meevallen heb wel veel ergere dingen gehoord bij wedstrijden bij ons..
Meisje moest maar stoppen met dressuur rijden want ze had totaal geen gevoel voor haar paard. Terwijl dat meisje echt altijd supergoed en heel eerlijk rijdt.. Meisje had toen ook 125 punten en ging verhaal halen bij de jury, dat kreeg ze te horen.. Ze zat scheef, d'r pony was scheef en ze kon maar beter helemaal stoppen met rijden.
Ohja, en onze pony liep als een hert
Het paard van iemand uit de club liep als een drommedaris![]()
dan toch liever een hert ( dat is nog schattig)
Ezter schreef:Tja ik reed een aantal weken geleden, krijg ik bij een van de eerste onderdelen 'meer voorwaarts' tot een keer of 4 toe, en dan ineens 'paard loopt weg' ja ehm wat wil je nou??
Paard was geen steek veranderd trouwens, liep hele proef gewoon netjes, beheerst maar was absoluut wel aan het been. Helaas heeft hij een beetje een korte draf en een zeer evenwichtige galop (is ook geen jong paard dus beter in balans) wat blijkbaar in de B wordt opgevat als niet voorwaarts....zucht
shar_ianne schreef:De leukste opmerking die ik heb gekregen is van een jurylid die zei dat ik een schande voor de dressuursport ben. Toch wel knap om dat te durven zeggen tegen mij (13jaar) en de eerste ruiter is nederland die met een tinkermerrie in de Z start.hihi
Sharianne
shar_ianne schreef:Lynnlovesyou schreef:Het paard van iemand uit de club liep als een drommedaris![]()
dan toch liever een hert ( dat is nog schattig)
Een van mijn pony's liep als een rat