Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:Martie schreef:Simmie, ik heb op post reply geklikt maar kan niks vinden waarmee ik een stipje kan zetten.
Sorry dat ik nu ook weer vervuilend bezig benHeb mijn kruit in het vorige topic verschoten.
Je moet ook niet op "post reply" drukken.
Ik gaf dat alleen aan omdat de bookmark en de abonnneer functie daaronder zitten (in de donkerblauwe balk)
Marije_jiplover schreef:Vido schreef:Het is al even geleden, maar ik weet nog dat er eens als commentaar bij mijn keertwending stond: laat speelbeen staan. Ja, als je het hardop zegt, hoor je bijna geen verschil..
Dat is inderdaad wel grappig, maar hoogstwaarschijnlijk geen foutje van de jury, maar van de schrijver(m/v).
MyWishMax schreef:Vriendin van mij had een leuke heel wat jaar geleden
Pony liep goede proef alleen zag zichzelf in 1 keer in de spiegel en bleef kijken ernaar.
Stond er op de coupon: Mooie pony, jammer dat hij het zelf ook vond
robjeHL93 schreef:-weet je, jouw pony loopt als een paling in een emmer snot-
_10_ schreef:@Meredith, er is een rede voor dat je niet zomaar mag beginnen met je proef maar je moet wachten op het startsein van de jury
(al had de jury dat wel iets vriendelijker kunnen zeggen)
DebjeDopje schreef:ik lang geleden met mijn pony,
ik moest middengalop doen en ik had heel veel geoefent kreeg steeds te horen middengalop niet rengalop, dus met de proef ging het (voor mijn gevoel dan) super.
stond er op mijn coupon ; pony mag wel ietsje sneller, was een beetje traag
achjoh zo zie je maar weer oefening baart kunst