Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MISTRAL94 schreef:*zucht* daar gaan we weer altijd maar weer dat gezeur van wel dure dekjes kopen maar niet....
Zo heeft ieder zijn of haar hobby's. De 1 verzuipt het in de kroeg en rijd met simpele hoofdstellen, simpele dekjes maar dat ziet men niet want dat vindt je terug in de wc. Een ander koopt daar iets blijvends voor in de vorm van een dekje, een hoofdstel noem maar op. Het is weer een vergelijking van lik me vestje

suuzepuus schreef:ik vind het wel een goede vergelijking. sommigen vinden lessen te duur / goed rijden dus te duur maar er mooi bijlopen hebben ze alles voor over.dat klopt toch niet? het een kan niet zonder het ander
suuzepuus schreef:ik vind het wel een goede vergelijking. sommigen vinden lessen te duur / goed rijden dus te duur maar er mooi bijlopen hebben ze alles voor over.dat klopt toch niet? het een kan niet zonder het ander

MISTRAL94 schreef:suuzepuus schreef:ik vind het wel een goede vergelijking. sommigen vinden lessen te duur / goed rijden dus te duur maar er mooi bijlopen hebben ze alles voor over.dat klopt toch niet? het een kan niet zonder het ander
We scheren voor het gemak ook niet iedereen over 1 kam
ideaal.
Overigens gaat al mijn geld naar mijn pony's toe, maar mijn ouders betalen wel de lessen (1 keer priveles, 2 clublessen)

Ik heb nog het geluk van ouders die lessen betalen en paarden die aan huis staan. 
Karin schreef:Ik vind de vergelijking helemaal niet zo gek. Geld kun je maar één keer uitgeven. Dus ook wat les betreft gaat het om keuzes maken - wat vind je belangrijker.
Karin schreef:Als je geld voor les én mooie spullen kunt missen, dan is daar niets mis mee.
Als je budget zo ver reikt dat je keuzes moet maken, dan is het aan jou: wat vind je belangrijker.
MISTRAL94 schreef:Karin schreef:Ik vind de vergelijking helemaal niet zo gek. Geld kun je maar één keer uitgeven. Dus ook wat les betreft gaat het om keuzes maken - wat vind je belangrijker.
Nou de vergelijking slaat werkelijk nergens op en dat is aan alle anti setjes topic op bokt te zien wat de achterliggende reden is. Men heeft nog steeds een bord voor zijn kop met als mensen met setjes rijden of andere dure spulletjes kopen dan zijn ze niet goed voor hun dier en de hele bla bla eromheen
Trek daar 20 euro voor het gebruik van de auto af en voila... je zit aan de kosten van de gemiddelde priveles per uur... 

lizzb schreef:dat is echt te duur,
ik betaal 10 euro voor een half uurtje prive les.
maar ze moet dan zelf naar de stal toe komen, dus geen benzinekosten voor ons.
ze wil namelijk altijd 20 euro hebben voor een heel uur, dus als je met zn 4en in de les zit,
moet je 5 euro betalen voor een heel uur.
. Maar bij de paarden (in elk geval waar mijn paard staat!!) boeit het werkelijk niemand hoe ik er uit zie.