Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:had ik toch afgelopen zaterdag een haflinger in de ring in de M1 was die combinatie nog eerste ook met 192 punten...wel knap hoor bij een jury die echt niet warm loopt voor haflingers...
zo zie je maar...maakt niet uit waar je op rijd, als je het maar goed doet!
*Edit*
Ik had twee haflingers, 1 was 1e en de andere 1 na laatste, zou ik nu bij de één een "haflingerhater" en bij de ander een "haflingerliefhebber" zijn??
MetteAndrea schreef:runningkawa schreef:ja, misschien zag ze liever een tinker of een fries
Neeh, dr eigen pony. Dure sportpony die ze naar de filistijnen helpt.
runningkawa schreef:Duidelijk wat al eerder werd gezegd....jalouzie..

rat4 schreef:runningkawa schreef:Duidelijk wat al eerder werd gezegd....jalouzie..
Precies, vind het nogal sneu voor dat meisje, dat meisje kan super goed rijden,
voor andreamette : en ze helpt haar " Dure Sportpony " niet naar de filestijnen
en ze rijdt niet zoals jou met een sloftteugel.....
Ga toch niet zo weg zitten kwijnen, ik zou blij zijn áls ik M kon rijden
rat4 schreef:runningkawa schreef:Duidelijk wat al eerder werd gezegd....jalouzie..
Precies, vind het nogal sneu voor dat meisje, dat meisje kan super goed rijden,
en ze helpt haar " Dure Sportpony " niet naar de filestijnen
en ze rijdt niet zoals jou met een sloftteugel.....
(sorry kon het niet laten
runningkawa schreef:Duidelijk wat al eerder werd gezegd....jalouzie..

Stravero schreef:runningkawa schreef:Duidelijk wat al eerder werd gezegd....jalouzie..
Uhu, daarom rijd ik mijn 1e M2 wedstrijd meteen 2x dik winst met een 2e en 3e plaats
Maar dit topic kan onderhand ook wel op slot
Yvank_ schreef:2x niet goed gereden kan natuurlijk ook he

! De oefeningen zijn correct uitgevoerd en de jury staat er om bekend dat haflingers en fjorden geen punten rijden bij haar. Stravero schreef:daffodil wat geef jij nou weer voor een dom antwoord, echt achterlijk! De oefeningen zijn correct uitgevoerd en de jury staat er om bekend dat haflingers en fjorden geen punten rijden bij haar.
Stravero schreef:daffodil wat geef jij nou weer voor een dom antwoord, echt achterlijk! De oefeningen zijn correct uitgevoerd en de jury staat er om bekend dat haflingers en fjorden geen punten rijden bij haar.