Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordlover93 schreef:ik gavanaf zaterdag 2 kinderen met ADHD en PDDNOS les geven. ik moet net doen als of ik dom ben en niet weet hoe ik moet poetsen zegmaar , maar als ze het verkeerd doen dan moet ik wel zeggen hoe het moet,,, het zijn 2 meisjes van 10 en 12 jaar... xx
fjordlover93 schreef:ik gavanaf zaterdag 2 kinderen met ADHD en PDDNOS les geven. ik moet net doen als of ik dom ben en niet weet hoe ik moet poetsen zegmaar , maar als ze het verkeerd doen dan moet ik wel zeggen hoe het moet,,, het zijn 2 meisjes van 10 en 12 jaar... xx
ladypaard schreef:fjordlover93 schreef:ik gavanaf zaterdag 2 kinderen met ADHD en PDDNOS les geven. ik moet net doen als of ik dom ben en niet weet hoe ik moet poetsen zegmaar , maar als ze het verkeerd doen dan moet ik wel zeggen hoe het moet,,, het zijn 2 meisjes van 10 en 12 jaar... xx
waarom dat dan? welke filosofie zit daarachter??
fjordlover93 schreef:9ik heb er behoorlijk veel ervaring mee! ik heb het wel vaker gedaan en ik zou zeggen datik ervaren geneg ben hoor!! ik rij nu m2 en ik g a meer dan 7 jaar met paarden om, ik krijg prive les, groeps les en springles. maar als ik niet doe alsof ik ''dom'' ben dan denkenze ooh laat haar het maar doen, ze weet het wel en dat doen we zelf mooi niets!! dusdaarom doe ik dat!!!!!!!