Kan deze commentaar op protocol??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: Kan deze commentaar op protocol??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:02

Clown

met foutief bedoelde ik dat de jury de combi's verwisseld heeft, en de punten + commentaat bedoelt waren voor een ander.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:42

Dat snapte ik hoor en dat was dus niet gebeurd. Neemt niet weg dat dan hetzelfde commentaar er op stond.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:34

En daar heb je antwoord op gekregen Haha!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 12:45

ja en nee Clown

BellaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 16:19

Bloos Ik zelf vind het commentaar wel een beetje heftig maar ik heb de proef niet gezien en kan er dus niet echt over oordelen. Als het echt bagger was geweest had ik eerder ingegrepen denk ik. En de proef tussentijds laten beeindigen. En dan mondeling toelichten waarom zoiets niet kan. Huilen Ik denk dat het zo ook beter overkomt bij het kind zelf. Verdrietig

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 17:02

Ja en Nee? Ja: sommigen zeggen van wel sommigen zeggen van niet.

Waarop heb je geen antwoordt gekregen?

tjeus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:30

Ik vind zulk commentaar eigenlijk niet kunnen! Schrijf het dan op een iets aardigere manier of ga na de wedstrijd even naar het meisje toe ofzo. Vooral dat van: Nare proef om naar te kijken, vind ik niet kunnen!

tjaennu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:15

Hoi,
als het werkelijk zo is dat er eigenlijk de hele proef wordt geschopt en getrokken, dan vind ik ook dat je dat je dat heel duidelijk moet noteren, en ja; dat kan wel eens wat cru overkomen...
ik probeer altijd netjes te verwoorden wat er duidelijk gemaakt moet worden, maar als er echt heel dieronvriendelijk gereden kan het ook wel eens mensonvriendelijk op de coupon komen.
maar dan moet het wel echt vervelend zijn voor de pony/ het paard

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 01:16

tjaennu schreef:
als het werkelijk zo is dat er eigenlijk de hele proef wordt geschopt en getrokken, dan vind ik ook dat je dat je dat heel duidelijk moet noteren, en ja; dat kan wel eens wat cru overkomen...
ik probeer altijd netjes te verwoorden wat er duidelijk gemaakt moet worden, maar als er echt heel dieronvriendelijk gereden kan het ook wel eens mensonvriendelijk op de coupon komen.

Hier ben ik het volmondig mee eens... arm kind? Echt niet, wat dacht je van arme pony?

cemery

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:08

Anya schreef:
Sorry opmerking over oude pony vind ik niet kunnen.
Maar ik zie ze ook wel in de ring komen. aardige pony onder de kont... ouders aan de kant met brede lach. Kind kan pony niet aan en hangt aan de mond, zaagt voor remmen...

eh...en dan zou je moeten schrijven: probeer pony met been naar je hand te rijden????? Kind snapt niet waar je het over hebt. Ze start ook geen bixie, of onderling. Maar in de B. Dan mag je iets minimaal verwachten. Protocol zo uit mijn hoofd begin van nageeflijkheid en begin van verzameling. Fatsoenlijke overgangen, dat soort dingen.

Misschien had het subtieler gekund, maar hallo:het is een sport. Geen kindergarten. Het staan niet bij alle punten.

ruiter zit scheef
ruiter zaagt en trekt

Lijkt mij dat ruiter niet in de ring had moeten verschijnen. Kan ruiter niks aan doen. De omgeving van ruiter wel. Die hadden kennelijk oogkleppen op. Moet ruiter het ontgelden. Gebeurt wel vaker.

Ik vind het wel makkelijk om het probleem bij de jury te leggen. Zoek het probleem eens bij de groep die ruiter uberhaupt heeft laten starten.

En dat is wat anders als niet helemaal klaar zijn voor de L2. Los daarvan..als je daar wel start en niet klaar bent.. dan neem je je verliespunt. Zo werkt dat.

Ik ben het hier wel mee eens!

ayhno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 14:44

beetje moeilijk te beoordelen zonder de proef te zien..

marle_sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:27

ik vind dat ze beter opbouwende kritiek kunnen geven. Natuurlijk moet het gezegd worden als het kind zaagt enz. Maar als je er dan neerzet: Probeer niet zo te zagen, dit is naar en verkeerd voor je pony, jij wilt toch ook niet dat mensen jou pijn doen ? Probeer samen met je instructrice om aan de volgende dingen te werken: ..

zoiets.. zodat het meisje er iets aan heeft en ervan kan leren zonder dat ze meteen uitgekaffert wordt. met de punten ben ik het wel eens.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:52

Natuurlijk had de jury wat subtieler kunnen zijn, maar toch vind ik het goed dat er duidelijk commentaar gegeven wordt. Bovendien betekent moeilijke pony vaak onbegrepen pony en zal het door dat gestomp en getrek alleen maar erger worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:53

Citaat:
Bovendien betekent moeilijke pony vaak onbegrepen pony

Dat vind ik een hele mooie uitspraak Ja
Die moet ik onthouden