Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Disciplinereglement Dressuur KNHS schreef:Uitsluitend in het geval van extreme zomerse temperaturen (> 30º Celsius) kan de afgevaardigde beslissen,dat de rij-jas tijdens de proef mag worden uitgelaten, behalve bij kampioenschappen. Maakt men hiervan gebruik, dan dient gereden te worden in een wit, beige of geel overhemd of –dressuurblouse met korte of lange mouwen.
Fitzroy schreef:In het reglement van de KNHS staat letterlijk dit:Disciplinereglement Dressuur KNHS schreef:Uitsluitend in het geval van extreme zomerse temperaturen (> 30º Celsius) kan de afgevaardigde beslissen,dat de rij-jas tijdens de proef mag worden uitgelaten, behalve bij kampioenschappen. Maakt men hiervan gebruik, dan dient gereden te worden in een wit, beige of geel overhemd of –dressuurblouse met korte of lange mouwen.
Ofwel Geje, dat mag je niet zelf beslissen als individuele ruiter, maar dat moet de vertegenwoordiger/afgevaardigde doen en de afgevaardigde vond het blijkbaar niet warm genoeg
nou ik vond van wel.. ps Fitzroy je met de groeten hebben van Dennis en Chris, ze waren voor het eerst en waarschijnlijk voor het laatst
een paard aan het kijken in het mooie Friese land Fitzroy schreef:In het reglement van de KNHS staat letterlijk dit:Disciplinereglement Dressuur KNHS schreef:Uitsluitend in het geval van extreme zomerse temperaturen (> 30º Celsius) kan de afgevaardigde beslissen,dat de rij-jas tijdens de proef mag worden uitgelaten, behalve bij kampioenschappen. Maakt men hiervan gebruik, dan dient gereden te worden in een wit, beige of geel overhemd of –dressuurblouse met korte of lange mouwen.
Ofwel Geje, dat mag je niet zelf beslissen als individuele ruiter, maar dat moet de vertegenwoordiger/afgevaardigde doen en de afgevaardigde vond het blijkbaar niet warm genoeg
haan schreef:@ CGJ12 :
De beste test is de praktijk-test ..........
Waar en wanneer heb je weer een wedstrijd? Ik wil de praktijktest wel een zien en dan ben jij proefpersoon!
Trouwens als je met je merrie naar de CK gaat in Exloo lijkt zo'n rood vetertje misschien ook nog wel leuk onder je witte voorbreng pakje !!
Romykiki schreef:@GeJe: Whahaha, dat zou best een goeie uitvinding zijn
zelfs mijn bak heeft een natte plek
die gaat mooi naar de stomerij zodra het niet toonbaar meer is.

GeJe schreef:Toch even over de wasbare jasjes... Gaan die nu echt na iedere wedstrijd de machine in? Dat lijkt me namelijk best wel overdreven.
k rij altijd meej t-shirt ofzo zie je toch nix van sinds paar keer (op oude ponyclub kreeg je blousen van club en op nieuwe plastrons en moet je blousen zelf aanschaffen)