Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emeraldo schreef:Ojah nu we het toch over prijsuitreikingen bij kring wedstrijden hebben...
Dat een printer of computer het af en toe niet doet kan gebeuren, maar als dit op elke kringwedstrijd gebeurd (zelfs als die is georganiseerd door een andere club, en dus andere computer en printer) is het niet meer grappig.
GeJe schreef:Vind zoiets ook erg vreemd hoor... dit soort praktijken zijn echt alleen maar bedoeld om de catering te spekken! Het is juist service naar de ruiters toe om de punten zo snel mogelijk op de lijst te plaatsen. Wat wellicht een goed idee is: geef iedere deelnemer bij aanmelding én betaling een consumptiebon voor een koffie of thee. Doe je het prijzengeld gewoon met 50 cent omhoog. De meeste ruiters zijn toch met z'n 2-en... de tweede betaalt gewoon z'n koffie. Bonnetjes alleen in te leveren tussen zo-en-zo laat... (dus na de rubriek...)
GeJe schreef:Hehe... had al eerder begrepen dat de catering daar niet optimaal was. Als ik er nu was geweest, had je mijn suiker wel mogen hebben hoor... ik ben een jury zonder suiker.
corina schreef:Ik erger me ongelooflijk als een ouder uitgebreid staat te bellen.
(Al bij B om voor te lezen)
Terwijl ik al 5x heb gevraagd om te starten.
Wat moet jedaar nu mee?
amondi schreef:............desnoods nog even roepen: over 10 seconden volgt diskwalificatie!

...
sn0tjj schreef:Ik erger me aan egoïstische mensen bij het inrijden! Grrr kan ik echt niet tegen, rij je net lekker een middendraf oid komt er iemand vlakvoor je neus. Of mensen die aan het uitstappen zijn en dan gewoon overal gaan stappen waar ze willen en als je dan zelf druk aan het inrijden bent en even voor die persoon die aan het uitstappen is langs wilt krijg je een grote bek!!!![]()
zo mn ergenis komt er lekker uit nu
PintoNatal schreef:
Ik rijd de mensen tegenwoordig ook van hun sokken af hoor.
Ikben aan het middendraf doen, boenk iemand voor mn neus, ja sorry maar ik rijd gewoon door meoten ze maar voor zich kijken
mistral schreef:PintoNatal schreef:
Ik rijd de mensen tegenwoordig ook van hun sokken af hoor.
Ikben aan het middendraf doen, boenk iemand voor mn neus, ja sorry maar ik rijd gewoon door meoten ze maar voor zich kijken
Lekker ASO![]()
Niet iedereen is het zelfde. Het kan altijd gebeuren dat er iemand voor je voeten rijdt, maar verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Van dit gedrag worden alleen maar de paarden de dupe en vooral jonge paarden.
Jij moet ook opletten waar je rijdt!
Ik vind dit gewoon slecht, sorry
MyWishMax schreef:Ben het helemaal met Noukie eens. Als ik ook maar 2 keer voor mijn sokken gereden word, kan ik geen lekkere proefjes meer rijden omdat hij helemaal in de stress schiet. Nou ben ik wel blij dat hij niet trapt op wedstrijd. Maar op eigen terrein schopt hij dus wel en zelfs de mensen die het weten rijden dan nog boven op je. En wel kwaad worden als hij dan uithaalt. Terwijl ik het altijd duidelijk zeg als ze te dicht bij komen.

talented schreef:MyWishMax schreef:Ben het helemaal met Noukie eens. Als ik ook maar 2 keer voor mijn sokken gereden word, kan ik geen lekkere proefjes meer rijden omdat hij helemaal in de stress schiet. Nou ben ik wel blij dat hij niet trapt op wedstrijd. Maar op eigen terrein schopt hij dus wel en zelfs de mensen die het weten rijden dan nog boven op je. En wel kwaad worden als hij dan uithaalt. Terwijl ik het altijd duidelijk zeg als ze te dicht bij komen.
Ik zou ook zeer kwaad worden wanneer jouw paard uit zou halen naar de mijne ongeacht de situatie!
Sorry amar dan kan ik er niks meer aan doen. Het blijft een beest en het kan 10 keer goed gaan en de 11e keer niet. Wel let ik altijd erg op als en paarden in de buurt komen en houd ik zijn aandacht bij mij, maar dat wil niet altijd lukken