Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:a. Indien aan een rubriek met paarden minder dan acht combinaties deelnemen is het toegestaan
deze rubriek in handicap te laten verrijden met een naastgelegen klasse.
nina88 schreef:Ja, zeker weten. Dat heb ik net nog nadrukkelijk gevraagd aan de telefoon.
1 groep moet 8 of minder zijn, dan mag je in handicap laten verrijden. Ongeacht hoe groot de andere groep is. Je moet alleen wel een jury vinden die bereid is om zo'n grote groep te jureren
nina88 schreef:Helaas is dat bij onze regio gebruikelijk. Voor minder prijzengeld starten veel ruiters niet. In onze regio heb je relatief veel profs, die rijden voor het prijzengeld en niet voor de winstpunten.
Bij 2 proeven heb je dus geen 3e en 4e prijs bij 16 deelnemers. Dat probeer ik (op een ingewikkelde manier hihi) duidelijk te maken. Je bent relatief gezien dus meer geld kwijt aan prijzengeld, terwijl je dezelfde inkomsten hebt.
ponyparadijs schreef:nina88 schreef:Helaas is dat bij onze regio gebruikelijk. Voor minder prijzengeld starten veel ruiters niet. In onze regio heb je relatief veel profs, die rijden voor het prijzengeld en niet voor de winstpunten.
Bij 2 proeven heb je dus geen 3e en 4e prijs bij 16 deelnemers. Dat probeer ik (op een ingewikkelde manier hihi) duidelijk te maken. Je bent relatief gezien dus meer geld kwijt aan prijzengeld, terwijl je dezelfde inkomsten hebt.
Hoe dat zo?
Want per 4 deelnemers heb je een prijs.
Dus met 16 deelnemers zit je aan 4 prijzen