Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Cchanny schreef:Hoi!
Omdat het topic van 2011/2012 dicht slipt, kom ik hier mijn vraag.![]()
Op woensdag 22 mei heb ik herexamen in Lisse.
Het is van 10 tot half 11.Nu zoek ik mensen die tijdens mijn examen willen helpen met bouwen van het parcours. Zijn er mensen die tijd en zin hebben?
Je reiskosten worden uiteraard vergoed!

MissBay schreef:ik meld me hier ook even aan. ben in najaar van 2012 aan de vooropleiding begonnen, maar achteraf gezien vind ik het eigenlijk verloren moeite. heb Voeding en Omgang gehaald, volg nu de module Lesgeven en doe vrijdag rechtstreeks examen "Eigen rijden" (dressuur 2 en springen 2, voor 1 heb ik bij beide vrijstelling, en ik ben er nog steeds niet uit wat ik hierna wil doen). Longeren wil ik na de zomer doen.
enige is dat het dus al best wel wat geld heeft gekost en ik straks maar 1,5 jaar heb om niveau 3 te halen. ik heb geen idee of ik dat werktechnisch allemaal wel ga redden. het is nu al een race tegen de klok om op tijd bij die module Lesgeven te verschijnen met paard. overigens gaat er in de regio waar ik het volg (Gelderland) wel gekeken worden of er al een groepje aangemeld kan worden bij een AOC, om alvast aan niveau 3 te beginnen. maar dan zou het wel overdag gegeven gaan worden, wat weer met de baas overlegd moet worden en waarschijnlijk niet kan.
Hoe dan ook, ik ben hieraan begonnen om mijn kennis te verbreden, maar vind het wel pannenkoek dat ik straks misschien met certificaten zit die ik ivm geldigheidsduur ook weer kwijtraak (en waarbij ik best veel heb betaald om ze te halen). en dat terwijl mensen die oude stijl niveau 2 hebben gedaan nu tot in lengte van dagen les kunnen blijven geven, die overigens niet zelf hoefden te springen en vrijstelling kregen voor dressuur wanneer ze L1 waren.

. Het ging eigenlijk helemaal niet zo goed, maar heb er wel lekker aan gereden en de examinatoren vonden het voldoende. Maakte me vooraf wel beetje zorgen, want ken mensen die L-springen zijn en nog voor het springexamen zijn gezakt. Of M2-dressuur en het rij-examen dressuur 2 ook niet haalden. hoe dan ook, ik ga nu even nagenieten! hele opluchting dit!